1. Поділити слова на склади.
Учень, дзига, їжак, мрія, дзвін, дзвоник, уміння, м'ята
2. Поділити слова для переносу з рядка в рядок.
Ходьба, мовчання, одяг, вітання, дзижчати, п'явка, знайомий.
3. Від поданих слів- назв предметів(іменників) утворити слова -назви дій (дієслова).
Сад, стрибок, змагання, праця, рибалка.
4. До поданих слів дібрати слова, протилежні за значенням (антоніми).
Бігти, заносити, сумувати, руйнувати, продавати.
5. Доберіть заголовок до тексту.
Настя і Оленка - подруги. Сидять дівчатка за однією партою. Завжди діляться приладдям. Дуже люблять вони уроки математики. Разом готують домашні завдання.
6.З чого складається наше мовлення?
7.Що таке текст?
8. Визначити тип даного тексту.
Ялинковий шишкар такий яскраво-червоний, немов стигла ягода. Зачепить він міцним дзьобом лусочку на шишці, відігне її - і виймає довгим язичком насінину. Так і працює з ранку до вечора.
9. Визначити головні слова у реченні (підмет і присудок).
Джерельце під вербою виблискує водою.
10. Визначити "зайве" слово.
Швидкий, дзвінкий, дерев'яний, дзвінок, веселий.
11. Поширити речення словами, що відповідають на подані запитання.
Лисичка побігла (куди?).......
У дуплі діти побачили (кого?) ........
Зайчик сховався (під чим?) .........
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома