Включаючись в роботу, як правило, оптимістично налаштований, сподіваюсь на успіх
В діяльності зазвичай активний.
Схильний до проявів ініціативи
При виконанні відповідальних завдань намагаюсь по можливості знайти причину, щоб від них відмовитися.
Часто вибираю крайнощі: або дуже легкі задачі, або зовсім не виконуємо
При зустрічі з перешкодами звичайно не відступаю, а шукаю засоби їх подолання
При чергуванні успіхів та поразок схильний до переоцінки своїх успіхів.
Продуктивність діяльності в основному залежить від моєї власної цілеспрямованості, а не від зовнішнього контролю.
При виконанні достатньо складних завдань в умовах обмеженого часу результативність моєї діяльності погіршується
Схильний проявляти наполегливість в досягненні мети
Схильний планувати своє майбутнє на достатньо віддалену перспективу
Якщо ризикую, то скоріше за все помірковано
Зазвичай я не дуже наполегливий у досягненні мети, особливо, якщо, відсутній зовнішній контроль
Віддаю перевагу середнім по складності або злегка завищеним, але досяжним цілям, ніж прагнути недосяжного
У випадках поразки при виконанні будь - якого завдання його привабливість для мене, як правило знижується
При чергуванні успіхів та поразок я схильний до переоцінки своїх невдач
Віддаю перевагу плануванню свого майбутнього лише на найближчій час
При роботі в умовах обмеженого часу результативність моєї діяльності звичайно покращується, навіть якщо завдання достатньо складне
Зазвичай я не відмовляюсь від поставленої мети навіть в умовах невдачі на шляху до її досягнення
Якщо я вибрав собі завдання, то в разі поразки його привабливість для мене ще збільшується
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома