НАДАННЯ КОНСУЛЬТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ

Додано: 17 травня 2022
Предмет: , 11 клас
Тест виконано: 29 разів
10 запитань
Запитання 1

1. Головною умовою успіху діяльності консультаційної організації, в тому числі в конкурентній боротьбі, є

варіанти відповідей

задоволення клієнтів у якості та асортименті послуг;

прийняття за клієнта управлінських рішень;

співбесіда з клієнтом з різних питань;

дозвіл несприятливих управлінських ситуацій.

Запитання 2

2. Специфікація послуги встановлює

варіанти відповідей

вимоги, що ставляться до потреб клієнта та його задоволення;

вимоги, що ставляться до технічних умов виконання послуги, до використовуваних при цьому засобів і методів;

вимоги до контролю процесів надання послуги, а також методики оцінки та контролю характеристик надання послуги;

сукупність характеристик послуги, що визначають її здатність задовольняти реальні або передбачувані потреби споживача.

Запитання 3

3. Специфікація надання послуги встановлює

варіанти відповідей

вимоги, що ставляться до потреб клієнта та його задоволення;

вимоги, що ставляться до технічних умов виконання послуги, до використовуваних при цьому засобів і методів;

вимоги до контролю процесів надання послуги, а також методики оцінки та контролю характеристик надання послуги;

сукупність характеристик послуги, що визначають її здатність задовольняти реальні або передбачувані потреби споживача.

Запитання 4

4. Якість послуги


варіанти відповідей

вимоги, що ставляться до потреб клієнта та його задоволення;

вимоги, що ставляться до технічних умов виконання послуги, до використовуваних при цьому засобів і методів;

вимоги до контролю процесів надання послуги, а також методики оцінки та контролю характеристик надання послуги;

сукупність характеристик послуги, що визначають її здатність задовольняти реальні або передбачувані потреби споживача.

Запитання 5

5. На підставі опитувань споживачів консультаційних послуг було складено перелік показників якості консультаційних послуг. Дайте визначення критерію доступність ….

варіанти відповідей

консультаційну послугу легко отримати в зручному місці, в зручний час, без зайвого очікування її надання;

консультаційні послуги надаються акуратно і на стабільному рівні;

надаються консультаційні послуги не несуть з собою ніякої небезпеки або ризику і не дають приводу для будь-яких сумнівів.

Запитання 6

6. Основним завданням консультування є:


варіанти відповідей

надання професійній допомозі і давання порад стосовно застосування товару (послуги); 

навчання клієнта;

порятунок клієнта від банкротства;

управління клієнтом.

Запитання 7

7. Оберіть вірне визначення поняття "Компетентність"

варіанти відповідей

А) обслуговуючий персонал і консультанти володіють необхідними навичками і знаннями;

Б) консультанти і персонал привітні, уважні і дбайливі;

В) на компанію і її службовців можна покластися, так як вони дійсно прагнуть задовольнити будь-які запити клієнтів;

Г) консультаційні послуги надаються акуратно і на стабільному рівні.

Запитання 8

8. Оберіть вірне визначення поняття "Ввічливість"

варіанти відповідей

А) обслуговуючий персонал і консультанти володіють необхідними навичками і знаннями;

Б) консультанти і персонал привітні, уважні і дбайливі;

В) на компанію і її службовців можна покластися, так як вони дійсно прагнуть задовольнити будь-які запити клієнтів;

Г) консультаційні послуги надаються акуратно і на стабільному рівні;

Запитання 9

9. Оберіть вірне визначення поняття "Конфіденційність"

варіанти відповідей

А) обслуговуючий персонал і консультанти володіють необхідними навичками і знаннями;

Б) консультанти і персонал привітні, уважні і дбайливі;

В) на компанію і її службовців можна покластися, так як вони дійсно прагнуть задовольнити будь-які запити клієнтів;

Г) консультаційні послуги надаються акуратно і на стабільному рівні;

Запитання 10

10. На якість консультаційних послуг впливає ряд факторів. Оберіть фактори консультаційних послуг

варіанти відповідей

якість персоналу-його професіоналізм, доступність, відкритість і орієнтованість на споживача послуг;




кількісні характеристики обладнання та інструментів, штату співробітників, матеріалів;

система стимулювання персоналу у сфері підвищення якості послуг;

впровадження новітніх технічних і технологічних розробок у виробництво.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест