Критерій виду, який характеризує подібність або відмінність у процесах життєдіяльності особин одного чи різних видів
В екосистемі це - гетеротрофні організми, що одержують енергію за рахунок споживання готової органічної речовини
У ланцюгу живлення яблуко - їжак - лисиця - печериця редуцентом буде
Взаємовигідне співіснування двох видів
У якому із наведених прикладів ми можемо бачити правильно розташовані організми, які утворюють один харчовий ланцюг:
Укажіть, до якої функціональної групи екосистеми належать зображені органзми
Укажіть біотичні екологічні чинники
Державний документ, що містить затверджений перелік рідкісних видів і таких, що зникають, короткі відомості про їхню біологію, поширення та вжиті заходи охорони
Вкажіть прізвище вченого, що є автором вчення про біосферу, як особливу оболонку Землі
На полі росте трава. ЇЇ з"їдає польова миша. Мишу спіймала і з"їла змія. Змію з"їв орел. Хто з цих організмів є консументом ІІ порядку
Лисиця важить 25 кг. Скільки потрібно рослинності аби вона могла вижити і харчуватися, якщо відомо що лисиця консумент ІІІ порядку
Стан біосфери, за якого розумова діяльність людини стає визначальним фактором її розвитку
Який чинник обмежує поширення водоростей на значних глибинах?
Оберіть багаті за видовим складом біоценози:
Вкажіть прізвище вченого, який запропонував термін "біосфера":
Гніздо птаха на дереві - це
Абіотичні чинники середовища - це
Назвіть приклади мутуалізму:
Поживні речовини та енергія переходять від одного організму до іншого, утворюючи
Сукупність живих організмів, що займають певну територію та взаємодіють як між собою, так і з фізичними чинниками навколишнього середовища (ґрунт, клімат тощо) -
Прикладом конкуренції є взаємодія між:
Наука про взаємозв'язки живих організмів та їхніх угруповань між собою і навколишнім середовищем , про структуру та функціонування надорганізмових систем ( популяцій , екосистем , біосфери )
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома