Наголос. Ненаголошені е, и. Апостроф. Позначення м’якості приголосних

Додано: 22 листопада 2020
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 108 разів
10 запитань
Запитання 1

Наголос падає на перший склад

варіанти відповідей

Лате, люстро, мабуть, маркетинг.

Листопад, літопис, мережа, металургія.

Міліметр, навчання, нанести, напій.

Запитання 2

В усіх словах наголос падає на другий склад

варіанти відповідей

Наскрізний, начинка, ненавидіти, ненависний.

Літопис, мережа, напій, новий.

Ненависть, нести, ніздря, новий.



Запитання 3

Усі слова в рядку написані правильно

варіанти відповідей

Кешеня, минулий, пиріг, ливада.

Пшениця, герой, плекати, чекати.

Лигенда, чорнетка, чепурний, колектив.

Запитання 4

Помилку допущено

варіанти відповідей

Вітер, осень, липневий, летіти.

Осені, гриміти, глитати, стирати.

Виликий, милодія, лилека, очирет.

Запитання 5

Апостроф треба писати на місці пропуску в обох словах рядка

варіанти відповідей

В..ячеслав, Стеф..юк, рум..яний, тім..я.

Дзв..якнути, мавп..ячий, св..ято, тьм..яний.

Без..іменний, заг..ітувати, з..економити.

Запитання 6

Апостроф НЕ ТРЕБА писати на місці пропуску в усіх словах рядка

варіанти відповідей

Верб..я, торф..яний, арф..яр

Б..язь, б..юджет, без..язикий, від..їзд

Б..язь, б..юджет, б..юро, п..юпітр

Запитання 7

Помилку допущено в написанні слів

варіанти відповідей

Підїхати, роз'юшити, розяснити, дит'ясла.

Женев'єва, Ф'єзоле, Монтеск'є, Руж'є.

Мавпячий, свято, тьмяний, цвях.

Запитання 8

Знак м'якшення на місці пропуску треба писати в обох словах рядка

варіанти відповідей

Швец .., піс..ня.

Тонший, менший.

Глян..те, різ..ба.

Запитання 9

Знак м'якшення на місці пропуску треба писати в слові

варіанти відповідей

Нян..чити

Ін..ший

Кін..чик

Запитання 10

Знак м'якшення на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

Ман..чжурія, жен..шень, тон..ший, мен..ший,

Т..мяний, різ..бяр, нян..чити, брин..чати.

Ін..ший, кін..чик, леген..ко, голівон..ко.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест