Правильно утворено жіноче ім’я по батькові
Помилку в утворенні імені по батькові допущено в рядку
Правильно утворено всі імена по батькові в рядку
Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку
Правильно утворено всі імена по батькові в рядку
Неправильно утворено ім'я по батькові
Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку
Завдання стосується речень, у яких зроблено пропуски. Визначте правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.
Старшокласники подякували __________ за таку чудову новину й розбіглися по __________, і лише __________ залишилися й розпочали планувати майбутню поїздку.
Неправильно утворено форму слова у варіанті
Подвоєння приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх слів рядка
Неправильно утворено форму слова у варіанті
Неправильно утворено форму слова у варіанті
Граматичну помилку допущено в рядку
Неправильно утворено форму кличного відмінка іменника у варіанті
Закінчення -а має іменник у рядку
Правильно утворено форму кличного відмінка іменників у всіх рядках, ОКРІМ
Прочитайте фрагмент телевізійного анонсу, у якому пропущено окремі слова.
У нашій програмі – цікаво про роботу кожного ... української економіки. Сьогодні спілкуємося з... Петренком – експертом з оплати праці. Чи знаєте ви, що багато хто з наших ... має право на доплату за стаж, яка різниться в кожній із ... господарства?
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Помилку у відмінюванні іменників допущено в рядку
Закінчення -ю мають усі іменники у формі кличного відмінка в рядку
Подовження приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх іменників рядка
Закінчення -у (-ю) у формі родового відмінка мають усі іменники в рядку
Позначте рядок, у якому всі іменники у формі родового відмінка однини мають закінчення -у(-ю):
Позначте рядок, у якому всі іменники у формі родового відмінка множини мають нульове закінчення:
Позначте рядки, у яких усі іменники у формі орудного відмінка однини мають у закінченні літеру -е (-є):
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома