Написання складних слів

Додано: 2 листопада 2021
Предмет: Українська мова, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Разом треба писати кожне слово рядка

варіанти відповідей

пів/Києва, напів/імла, пів/ягоди, пів/ялинки

пів/місяця, напів/турок, пів/Європи, пів/яви

пів/Польщі, напів/зігнутий, пів/чобітки, напів/завод

пів/острів, напів/зроблений, пів/озера, напів/провідник

полу/мисок, пів/оберт, напів/забутий, пів/фінал

Запитання 2

Разом треба писати кожне слово рядка

варіанти відповідей

пів/Чехії, пів/апельсина, пів/години, пів/яви

пів/сотні, пів/Дніпра, пів/біди, пів/Америки

пів/Криму, пів/Києва, пів/Японії, пів/Одеси

напів/темрява, напів/землянка, пів/Туреччини, пів/газети

напів/чагарник, напів/м’який, пів/коло, напів/сонний

Запитання 3

Обидва слова треба писати разом у рядку

варіанти відповідей

фіолево/жовтий, гори/цвіт

багряно/червоний, перекоти/поле

небесно/блакитна, звіро/бій

глухо/німий, ломи/камінь

духмяно/медвяний, рута/м’ята

Запитання 4

Обидва слова треба писати через дефіс у рядку

варіанти відповідей

мерехтливо/зоряний, видно/край

розлого/крислатий, дуб/велетень

зелено/оливковий, лісо/степ

глухо/німий, артист/пародист

солодко/пряний, чорно/слив

Запитання 5

Разом треба писати кожне слово рядка, ОКРІМ

варіанти відповідей

теле/зірка, міні/автомобіль, біо/кефір, радіо/станція

екс/прем’єр, термо/сумка, мікро/елементи, авіа/лайнер

міні/пальто, міді/довжина, кіно/фестиваль, лже/пророк

лейб/медик, супер/яхта, екстра/ординарний, фото/зйомка

гамма/промені, термо/регулятор, унтер/офіцер, відео/музика

Запитання 6

Разом треба писати кожне слово рядка

варіанти відповідей

фото/сесія, теле/марафон, всесвітньо/відомий, макро/космос

радіо/геологія, радіо/альманах, лінгво/кабінет, суспільно/політичний

мікро/організм, конусо/подібний, кисло/солодкий, мікро/автобус

повно/цінний, зло/язикий, соколино/зорий, жовто/гарячий

чисто/сердечний, міні/захист, дрібно/поділений, вільно/думний

Запитання 7

7. Разом треба писати кожне слово рядка

варіанти відповідей

А а/біо/генез, димо/пуск, осмо/таксис

Б абра/кадабра, автомат/кіоск, дизель/насос

В аван/камера, офтальмо/проба, псевдо/вченість

Г аван/сцена, автомобіль/таксі, риба/меч

Д авіа/інженер, авто/полігон, риба/кит

Запитання 8

8. Окремо треба писати кожне слово рядка

варіанти відповідей

А на/гріх, на/безвік, на/бігу, на/брудершафт

Б на/багато, на/борг, на/виріст, на/в/випередки

В на/валом, на/вдогад, на/добро, на/в/заклад

Г на/бік, на/взаєм, на/сором, на/в/здогін

Д на/вибір, на/вигляд, на/виліт, на/випуск

Запитання 9

9. Разом треба писати кожне слово рядка

варіанти відповідей

А на/витяжку, на/віч, на/перебій, над/силу

Б на/відліг, на/вкіл, на/гора, на/вперейми

В на/відмах, на/вкіс, на/впіл, на/завтра

Г на/вік, на/вколо, на/впомацки, на/захват

Д на/віки, на/вкруг, на/зовсім, на/льоту

Запитання 10

10. Через дефіс треба писати кожне слово рядка

варіанти відповідей

А крило/подібний, круг/земельний, легко/доступний, лейб/гвардієць

Б кримінально/правовий, крути/вус, лизо/любство, лимонно/кислий

В критико/бібліографічний, крос/модуляція, лимонно/жовтий, лист/замовлення

Г крихко/тілісний, лампа/спалах, лірико/символічний, ліро/хвіст

Д ліберально/політичний, лінгво/дидактичний, ліро/епічний, лісо/заводський

Запитання 11

11. Окремо треба писати кожне слово рядка

варіанти відповідей

А аеро/гамма/спектро/метрія, екс/директор, аж/ніяк, акордно/оплачуваний

Б акустично/однорідний, аномально/теплий, безмежно/відданий, риба/кит

В аксіоматично/побудований, альт/квартет, архі/складний, багат/вечір

Г акцентно/віковий, альфа/вимірювач, безнадійно/втрачений, без сліду

Д акцентно/виділений, без/пуття, без/потреби, безумовно/рефлекторний

Запитання 12

12. Укажіть рядок, у якому всі слова іншомовного походження пишуться разом

варіанти відповідей

А анти/вірус, екстра/чорний, мега/фон, екс/директор

Б контр/удар, метео/станція, максі/спідниця, прем’єр/міністр

В вело/крос, гідро/авіація, фото/клуб, міні/твір

Г аква/парк, мікро/район, супер/маркет, радіо/концерт

Д бензин/хлорид, бета/камера, біогенез, беф/стрóганов

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест