Написання складних слів

Додано: 14 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 26 разів
12 запитань
Запитання 1

Через дефіс пишуться всі слова в рядку

варіанти відповідей

кисло/солодкий, південно/східний, північно/західний

вогне/гасник, хліб/сіль, зліт/посадка

яскраво/зелений, ясно/окий, світло/золотистий

військово/транспортний, військово/зобов'язаний, військово/юридичний

Запитання 2

Разом треба писати кожне слово рядка

варіанти відповідей

напів/автомат, авіа/промисловість, режисер/постановник

північно/кримський, відео/апаратура, навчально/виховний

одно/разовий, давньо/український, електро/устаткування


орг/відділ, учитель/словесник, живо/пис


Запитання 3

Обидва слова треба писати через дефіс у рядку

варіанти відповідей

багряно/червоний гори/цвіт

духмяно/медвяний звіро/бій

кисло/солодкий чорно/слив

розлого/крислатий дуб/велетень

Запитання 4

Разом треба писати кожне складне слово рядка

варіанти відповідей

конусо/подібний, повно/цінний, дрібно/плідний

давньо/грецький, дво/рівневий, серцево/судинний

вільно/думний, само/ствердження, кисло/терпкий

козацько/селянський, задньо/язиковий, казково/пісенний

Запитання 5

Разом треба писати кожне складне слово рядка

варіанти відповідей

військово/спортивний, військово/полонений, міні/маркет

м’ясо/молочний, псевдо/вчений, давньо/український

сільсько/господарський, теле/апаратура, радіо/передача

садово/городній, івано/франківець, високо/ефективний

Запитання 6

 Разом треба писати кожне складне слово рядка

варіанти відповідей

людино/знавство, синьо/окий, лужно/кислий

перекоти/поле, науково/фантастичний, біло/сніжний

вісімдесяти/річний, темно/зелений, жовто/гарячий

машино/будівний, кам’яно/вугільний, прямо/лінійний

Запитання 7

Усі слова рядка треба писати через дефіс

варіанти відповідей

військово/морський, військово/полонений, військово/оборонний

фізико/математичний, економіко/географічний, техніко/виробничий

темно/синій, червоно/чорний, жовто/гарячий

лікар/хірург, красуня/дівчина, тех/огляд

Запитання 8

Через дефіс треба писати кожне складне слово рядка

варіанти відповідей

абсолютно/сухий, здивовано/розгублений, яскраво/червоний

світло/волосий, золотисто/рожевий, ніжно/мерехтливий

глибокий/преглибокий, барвисто/строкатий, семи/річний

сизо/фіалковий, зменшувально/пестливий, темно/вишневий

Запитання 9

Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).

Таке все (1)фантастично/чарівне в ці передвечірні хвилини: лінія (2)небо/схилу оповита (3)світло/фіолетовим серпанком, (4)різно/кольорові пагорби нагадують хвилі, які переливаються то (5)темно/бузковими, то (6)яскраво/червоними відблисками.

Обидві цифри на позначення слів, що пишуться разом, правильно наведено в рядку

варіанти відповідей

 1, 3

2, 4

4, 5

5, 6

Запитання 10

Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).

(1)Червоно/гарячими стовпами підперло сонце (2)Дівич/гору, (З)срібно/золотими променями яскраво сипонуло в Дніпрові хвилі, заграло (4)біло/пінними бризками, поцілувало (5)синьо/білий (6)паро/плав і соромливо сховалося за (7)зелено/листим (8)верхо/віттям.

Усі цифри на позначення слів, що пишуться через дефіс, правильно наведено в рядку

варіанти відповідей

2, 3, 5

2, 4, 7

3, 6, 8

1, 3, 5

Запитання 11

Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).

Життя біля озерця було (1)цікаве/прецікаве: у (2)духмяно/п‘янкому повітрі напинаються глибинні струни (3)легко/крилих бджіл, над (4)гордовито/кремезними будяками — (5)жорсткувато/басовиті зітхання джмелів, а ген — (6)біло/криле (7)летіння/мовчання метеликів з (8)жовто/гарячими вогниками на крилах.

Усі цифри на позначення слів, що пишуться через дефіс, правильно наведено в рядку

варіанти відповідей

1, 2, 4, 5

1, 2, 3, 6

3, 4, 5, 6

3, 6, 7, 8

Запитання 12

Через дефіс треба писати кожне складне слово рядка

варіанти відповідей

пройди/світ, генерал/майор, прем’єр/міністр

контр/атака, льон/довгунець, чар/зілля

хліб/сіль, норд/вест, вагон/ресторан

біо/система, радіо/фізик, любо/дорого

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест