Яку з радянських п′ятирічок економісти називали "золотою"?
Яке економічне поняття тотожне поняттю "застій", яким характеризують розвиток СРСР та УРСР у 1970-ті - на початку 1980-х рр.?
Укажіть одну з причин уповільнення темпів економічного розвитку СРСР у 1970-ті - на початку 1980-х рр.
Яким шляхом розвивалася економіка УРСР у 1970—1980-ті рр.?
Що було однією з причин глибокої кризи радянської моделі розвитку на початку 1980-х рр.?
Яку програму намагалося реалізувати радянське керівництво в першій половині 1980-х рр.?
Укажіть складові економічних реформ другої половини 1960-х рр. (реформи О. Косигіна).
Яка реформа згадується в наведеному джерелі:
«...Реформа була для свого часу досить сміливою, насамперед у плані розширення самостійності підприємств і товарно-грошових відносин між ними. Добре пам’ятаю, яке пожвавлення вона викликала в суспільстві, які породила надії, надавши позитивний вплив на розвиток економіки у восьмій п’ятирічці, мабуть, найбільш успішній у післявоєнні роки»?
Прочитайте уривок зі спогадів І. О. Карпенка та вкажіть причину опору міністерств і Держплану реформам О. Косигіна.
«Щоб підняти дисципліну взаємних поставок, Косигін пішов на такий захід: було ухвалено постанову, за якою виконання плану зараховувалося лише після задоволення всіх замовлень споживачів. Проти цього і повстали дружно Держплан і найбільш сильні міністерства та авторитетні міністри, які стверджували, що в такому випадку всі їхні підприємства залишаться не тільки без премій, але й без зарплати. У підсумку перемога залишилася за міністрами».
Укажіть риси, притаманні економічному розвитку УРСР в період "застою".
Якою була головна мета прийняття навесні 1982 р. Продовольчої програми?
Укажіть п′ятирічку економічного зростання, яка стала "золотою" унаслідок "косигінської" реформи
Укажіть особливість економічного розвитку УРСР у 70-х - першій половині 80-х рр. ХХ ст.
"Косигінська" економічна реформа передбачала
Продовольча програма 1982 р. НЕ ...
Рівень розвитку сільського господарства в 70-х рр.:
Джерело отримання владою СРСР основних коштів для закупівлі за кордоном товарів широкого вжитку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома