Наслідки неправильного харчування.

Додано: 17 листопада
Предмет: Основи здоров’я, 6 клас
7 запитань
Запитання 1

Обери чинники ризику цукрового діабету :

варіанти відповідей

незбалансоване харчування

фізична активність

ожиріння

малорухливий спосіб життя

Запитання 2

Дефіцит йоду в організмі призводить до ...

варіанти відповідей

порушення обміну речовин

втрати слуху

затримки фізичного розвитку

затримки розумового розвитку

захворювання щитоподібної залози

сердечних захворювань

апатії

Запитання 3

Щоб запобігти йододефіциту необхідно вживати більше ...

варіанти відповідей

морепродуктів

солодощів

морської капусти

цвітної капусти

м'яса курки

мідій

йодованої солі

Запитання 4

Йодовану сіль треба зберігати ..., додавати у страви ..., купувати ... .

варіанти відповідей

у темному місці ... перед подачею їх на стіл ... у невеликих упаковках .

на столі ... перед тепловою обробкою ... у невеликих упаковках .

у скляній солонці ... в кінці теплової обробки ... про запас.

у темному місці ... в кінці теплової обробки ... у невеликих упаковках.

Запитання 5

Продукти, що можуть спричинити харчові отруєння :

варіанти відповідей

термін реалізації яких минув 

 які неправильно зберігали чи обробляли

 куплені на стихійних ринках 

 куплені на ринках 

 з пошкодженою упаковкою, уражені гниллю чи пліснявою; 

алкогольні напої 

газовані напої 

консерви зі здутими кришками чи помутнілим вмістом

Запитання 6

Симптомами отруєння є :

варіанти відповідей

 біль у животі 

нудота і блювання 

утруднене дихання 

пронос (іноді з кров’ю) 

 підвищена температура тіла 

 слабкість

запаморочення; 

 втрата свідомості

Запитання 7

Встанови правильну послідовність надання допомоги при харчовому отруєнні: 1 Звернутись до лікаря або викликати швидку допомогу.

2 Попередити всіх, хто вживав сумнівну страву.

3 До прибуття лікарів промити хворому шлунок.

4 Дати хворому випити води або несолодкого чаю.

варіанти відповідей

1-2-3-4 

4-1-3-2 

1-3-4-2

3-1-2-4

 2-1-4-3

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест