НАВЧАЄМОСЬ РАЗОМ УР.1-3. Заздрість

Додано: 16 травня 2021
Предмет: Людина і світ, 5 клас
Тест виконано: 150 разів
12 запитань
Запитання 1

Продовжіть вислів : Заздрість - ворог ...

варіанти відповідей

розумних

щасливих

байдужих

уважних

Запитання 2

Продовж вислів . Якщо зосередишся на конкретній меті, у тебе обов*язково з*являться дивовижні здібності й прийде ...

варіанти відповідей

успіх

радість

друг

щастя

Запитання 3

Продовж речення .

Вільямс Крукс відкрив катодні промені , але не дав відповіді на запитання про те, із чого вони

варіанти відповідей

складаються

виходять

проходять

розкладаються

Запитання 4

катодні промені завжди рухаються ...

варіанти відповідей

від катода до анода

від анода до катода

хаотично

в протилежні сторони

Запитання 5

Продовж вислів французького філософа.

Немає жодного пороку, який би шкодив добробуту людей, як ...

варіанти відповідей

заздрість

гнів

радість

добробут

Запитання 6

Встав пропущене у вислові американського винахідника Стіва Джобса.

..... - ось моя мантра.

варіанти відповідей

Зосередженність -

Радість -

Розум -

Успіх -

Запитання 7

Джозеф Джон Томсон продовжив досліди з трубкою ....

варіанти відповідей

Крукса

Брукса

Макса

Ванса

Запитання 8

Сукупність невидимих для ока рухомих частинок з негативним зарядом - це

варіанти відповідей

катодний промінь

анодний промінь

катодний відрізок

анодний катет

Запитання 9

Досліди з катодними променями довели, що атом

варіанти відповідей

подільний

неподільний

відсутній

Запитання 10

Вислів : " Зосередженність - ось моя мантра " належить ...

варіанти відповідей

Стіву Джобсу

Рене Декарту

Епіктету

невідомому філософу

Запитання 11

Встав пропущене .

Якщо зосередишся на конкретній ...................., у тебе обов*язково з*являться дивовижні здібності й прийде успіх.

варіанти відповідей

меті

завданні

вправі

думці

Запитання 12

Що вважав ворогом щасливих давньогрецикий філософ Епіктет ?

варіанти відповідей

Заздрість

Гнів

Сум

Роздратованість

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест