Прочитайте уважно текст
— А мороз аж сміється, такий міцний, — розказував батько, вернувшись додому. — Ішов я через леваду, а заєць вискочив просто з-під ніг, і якби хоч злякався, якби дременув, а то ледь-ледь чеберяє лапами, хоч за вуха хапай. Тепер у полі все завіяно снігом, то зайці до села внадилися — на городах та в садках їм легше прогодуватися. Це ж можуть і молоді яблуні в нас пообгризати.
Василько глянув крізь шибку на засніжений садок, одягнув кожушка, озув биті валянки — й надвір. Поки йшов до погреба, мороз веселенько так і співає під ногами.
У погребі Василько набрав моркви, з капусти наздирав листків і побрів городом до саду. Під стовбурами молодих яблунь він клав де морквину, а де капустяне листя. І радів: уночі зайці не стануть обгризати кору на деревах, матимуть смачнішу поживу. Зосталося іще трохи моркви, то Василько перейшов до сусіднього садка. Та тут під грушею хтось уже поклав моркву. А також майстерно прилаштував дротяне сильце. Василько, гамуючи хвилювання, відв’язав мудру пастку і шпурнув її подалі в дерезу...
А вранці сусід, прокидаючи від хати до воріт стежку, розказував Васильковому батькові:
— Ох і зайці у нас цієї зими! І, мабуть, здорові, бо вчора зірвали у мене біля груші пастку. А слідів не лишилося. За ніч усе снігом замело.
Василько прислухавсь до їхньої розмови. Він прив’язував шматочок сала на калині — для синичок — і хитро всміхався.
До якого жанру відноситься текст?
У яку пору року відбуваються події у тексті?
Які тварини внадилися до села?
Хто врятував молоді яблуні від зайців?
Чим Василько підгодовував взимку зайців?
Чим Василько підгодовував взимку синочок?
Познач слова, якими можна охарактеризувати Василька.
Познач правильну послідовність розгортання подій у тексті.
1. Василь прислухався до їхньої розмови і хитро всміхався.
2. Тепер у полі все завіяно снігом, то зайці до села внадилися.
3. Зосталося іще трохи моркви, то Василько перейшов до сусіднього садка.
4. Хлопчик відв’язав пастку і шпурнув її подалі в дерезу.
5. У погребі Василько набрав моркви та капустяних листків.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома