Наземні міни. Правила безпеки.

Додано: 11 вересня 2023
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 16 разів
6 запитань
Запитання 1

Міна -

варіанти відповідей

це вибухонебезпечний пристрій, спрямований на виведення з ладу чи знищення людини, транспорту або будівлі від присутності, близькості або контакту з особою чи транспортним засобом.

це небезпечний пристрій ,спрямований на виведення з ладу чи знищення транспорту або будівлі від присутності, близькості або контакту з

транспортним засобом.

це вибухонезагрозливий пристрій, спрямований на виведення з ладу чи знищення людини, транспорту або будівлі від присутності, близькості або контакту з особою чи транспортним засобом

Запитання 2

Протипіхотні міни бувають

варіанти відповідей

фугасні, осколкові, керовані 

фугасні, осколкові, керовані , некеровані

осколкові, керовані , некеровані

фугасні, керовані , некеровані

Запитання 3

У разі знаходження вибухонебезпечного пристрою ЗАБОРОНЕНО

варіанти відповідей

•наближатися до предмета; •пересувати його або брати до рук; •розряджати, кидати, вдаряти по ньому;

•розпалювати поряд багаття або кидати до нього предмет;

•користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух).

•наближатися до предмета; •пересувати його або брати до рук; •приносити предмет додому, у табір, до школи.

•користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух).

•наближатися до предмета; •пересувати його або брати до рук; •розряджати, кидати, вдаряти по ньому;

•розпалювати поряд багаття або кидати до нього предмет;

•приносити предмет додому, у табір, до школи.

•користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть

спровокувати вибух).


Запитання 4

Найбільш небезпечні місця :

варіанти відповідей

Поля з табличками " Обережно міни!"; поля і стежки, які поросли травою і якими давно ніхто не користувався, кинуті будівлі та автомобілі ; місця, де відбувалися бойові дії; зруйновані від обстрілу будівлі.


Поля з табличками " Обережно міни!"; поля і стежки, які поросли травою і якими давно ніхто не користувався, кинуті будівлі та автомобілі ; блок - пости, бліндажі, місця розміщення військових; місця, де відбувалися бойові дії.

Поля з табличками " Обережно міни!"; поля і стежки, які поросли травою і якими давно ніхто не користувався, кинуті будівлі та автомобілі ; блок - пости, бліндажі, місця розміщення військових; місця, де відбувалися бойові дії; зруйновані від обстрілу будівлі.

Запитання 5

Золоті чотири правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів:

варіанти відповідей

Не панікуй, чіпай, підходь, зателефонуй 101

Не панікуй, не чіпай, не підходь, зателефонуй 101

Не панікуй, не чіпай, не підходь,

зателефонуй 103

Запитання 6

Як зменшити ризик потрапляння у зону мінування, якщо ви рухаєтеся пішки :

варіанти відповідей

•Дізнайтесь із офіційних джерел, чи є територія безпечною. Завжди збирайте актуальну інформацію, плануючи свій маршрут. Якщо є ділянка,про яку ви знаєте або підозрюєте, що вона замінована, уникайте її.

•Завжди носіть при собі аптечку. •Під час руху групою, відстань між

членами групи має становити близько 25 метрів.

•Ніколи не ходіть по зарослих ділянках. Замість цього тримайтеся тротуарів і доріжок.

•Не заходьте в покинуті будівлі та не відвідуйте безлюдні місця.



•Дізнайтесь із офіційних джерел, чи є територія безпечною. Завжди збирайте актуальну інформацію, плануючи свій маршрут. Якщо є ділянка,про яку ви знаєте або підозрюєте, що вона замінована, уникайте її.

•Завжди носіть при собі аптечку. •Під час руху групою, відстань між

членами групи має становити близько 25 метрів.

•Не заходьте в покинуті будівлі та не

відвідуйте безлюдні місця.

•Дізнайтесь із офіційних джерел, чи є територія безпечною. Завжди збирайте актуальну інформацію, плануючи свій маршрут. Якщо є ділянка,про яку ви знаєте або підозрюєте, що вона замінована, уникайте її.

•Під час руху групою, відстань між членами групи має становити близько 25

метрів.

•Ніколи не ходіть по зарослих ділянках. Замість цього тримайтеся тротуарів і доріжок.

•Не заходьте в покинуті будівлі та не

відвідуйте безлюдні місця.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест