Наземно-повітряне та грунтове середовища

Додано: 11 листопада 2020
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 72 рази
10 запитань
Запитання 1

Оберіть ряд, у якому вказані лише мешканці наземно-повітряного середовища:

варіанти відповідей

журавель, лелека, олень, кріт, кріль;

олень, метелик. соловей,лисиця, кульбаба;

півень, кріт, миша, вуж, конвалія.

лебідь, стриж, кінь, змія, ромашка;

Запитання 2

 Яких чинників неживої природи достатньо у наземно-повітряному середовищі існування:

варіанти відповідей

тепла і світла;

повітря і світла;

вологи і тепла;

тепла, світла і повітря. 

Запитання 3

До холодолюбних відносять:

варіанти відповідей

лишайники, карликова береза, білий ведмідь

полярний мак, саксаул, тушканчик

кит, лишайники, жираф

кобра, тушканчик, кактус

Запитання 4

Лімітуючими ресурсами грунтового середовища є:

варіанти відповідей

 вода

 кисень

світло

мінеральні речовини

Запитання 5

 Як живі організми пристосувалися до зміни тепла і вологи у наземно-повітряному середовищі:

варіанти відповідей

посилене випаровування води листками рослин;

зміна хутряного покриву

міграції птахів з теплих країв;

листопад;

накопичення запасу води у горбі верблюда.

посилене потовиділення у тварин при низьких температурах;

Запитання 6

Організми, які живуть в наземно-повітряному середовищі

варіанти відповідей

гідробіонти

аеробіонти

едафобіонти

ендобіонти

Запитання 7

За відношенням до вмісту кисню організми поділяються:

варіанти відповідей

ксерофіли та гігрофіли

аероби та анаероби

анемохори та аерофіли

пойкілотерми та гомойотерми

Запитання 8

До ксерофілів відносять:

варіанти відповідей

саксаул. росянка

верблюд, пінгвін

ковила, тушканчик

миша, змія

Запитання 9

Мешканці грунтового середовища:

варіанти відповідей

Гідробіонти

геобіонти 

онтобіонти   

аеробіонти

Запитання 10

Значні сильні коливання температури є характерною особливість для середовища існування

варіанти відповідей

живі організми

наземно-повітряне

 грунтове

водне

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест