Дитині 2 роки. Голівку тримає з 2 міс, сидить з 6 міс. Стоїть при підтримці з 7,5 міс. Самостійно ходить з 11 місяців. Говорить окремі короткі речення, грається іграшками, з іншими дітьми. Ходить сходами, тримаючись за поручень. Визначити групу психомоторного розвитку дитини.
Гуління у дитини починається у віці:
Дитина починає самостійно перевертатися зі спини на живіт
Початок мовного розвитку дитини:
З якого віку діти володіють розвиненим колірним зором?
сихічний розвиток дитини визначають за наступними параметрами, окр
Дитина добре відрізняє блізьких і чужих. Розрізняє суворі і ласкаві інтонації. Бере іграшку із рук дорослого та утримує її в руках. Довго лежіть на животі, спіраючись на долоні випрямлених рук. Перевертається зі спини на живіт. Рівно стоїть при підтримці під пахви. Їсть із ложечки напівгусту і густу їжу. Назвіть вік дитини
Дитина вимовляє окремі склади. Знає своє ім’я. Перекладає іграшки з руки в руку. Перевертається з живота на спину. Сидить самостійно, якщо її посадити. Вкажіть вік дитини.
Дитина стежить за падаючим предметом, шукає іграшки, сховані під пелюшку. На пітання “де?” знаходить знайомі предмети в полі зору. Дає руку. Переходить від одного предмету до іншого, тримаючись за них руками. Який вік дитини?
Дитина самостійно ходить, присідає без опори. Розуміє слово не “можна”. Промовляє 8-10 слів. Самостійно п’є з чашки (бере руками, ставить на стіл). Вкажіть вік дитини.
Психічний розвиток дитини визначають за наступними параметрами, окрім:
Патологічна затримка розвитку дитини діагностується:
Нервово-психічний розвиток визначають методом діагностики по провідних напрямах, окрім:
Дитина добре відрізняє близьких і чужих. Розрізняє суворі і ласкаві інтонації. Бере іграшку із рук дорослого та утримує її в руках. Довго лежіть на животі, спираючись на долоні випрямлених рук. Перевертається зі спини на живіт. Рівно стоїть при підтримці під пахви. Їсть із ложечки напівгусту і густу їжу. Назвіть вік дитини.
Які показники нервово-психічного розвитку характерні для дитини віком 6 місяців?
Якому вікові відповідають наступні показники психомоторного розвитку: дитина випадково наштовхується руками на іграшки, що висять над нею, повертає голову в бік джерела звуку, у відповідь на розмову посміхається, добре утримує голову, лежачи на животі, починає гулити:
Для оцінки нервово-психічного розвитку беруть до уваги наступні показники, окрім:
Дитині 5 місяців. Оберіть набір рефлексів, які є фізіологічними для її віку:
Дитина народилася в строк, доношена. В даний час тримає в руках іграшки і розглядає їх. Повертається з живота на спину і навпаки. Добре повзає і сидить. Адекватно реагує на появу батьків та чужої людини. Вимовляє окремі склади (ба-ба, ма-а і т.п.). Якому віку відповідає психомоторний розвиток даної дитини?
Дитина якого віку добре сидить, повзає, встає біля опори і стоїть, тримаючись за бар’єр:
Визначте вік дитини, якщо він утримує голову, концентрує погляд на яскравих предметах, усміхається.
Дитина самостійно ходить, присідає без опори. Розуміє слово не “можна”. Промовляє 8-10 слів. Самостійно п’є з чашки (бере руками, ставить на стіл). Вкажіть вік дитини.
Які показники психомоторного розвитку характерні для дитини віком 8 місяців
.Коефіцієнт розвитку QD вираховується за формулою:
Скільки ступенів затримки нервово-психічного розвитку виділяють?
Яких дітей відносять до 4-ї групи нервово-психічного розвитку?
До першої групи нервово-психічного розвитку відносяться діти:
До другої групи нервово-психічного розвитку відносяться діти
До третьої групи нервово-психічного розвитку відносяться діти
До четвертої групи нервово-психічного розвитку відносяться діти
Для оцінки нервово-психічного розвитку беруть до уваги наступні показники, окрім:
На скільки епікризних термінів можкть відрізнятися показники нервово-психічного розвитку для дитини першої групи ПМР?
Оцінку величини коефіцієнту QD проводять за методикою:
Середній нормальний рівень QD коливається у межах:
Діти потребують постійної опіки, якщо у них QD:
Що таке рефлекс Моро?
Оцінка функції слухового аналізатора на 2-3 міс
Що таке рефлекс Кусмауля
Оцінка функції зорового аналізатора на 2-му міс. життя:
Час сну у дитини 2 місяців протягом доби повинен складати:
Що не слід оцінювати при дослідженні безумовних рефлексів:
Моторика - це:
Дитина самостійно одягається в віці (зазвичай):
Дитина починає добре впізнавати матір в:
Поріг больової чутливості до народження:
Тактильна чутливість у доношеної дитини:
47.До моменту народження гострота зору дитини розвинена:
Дитина починає фіксувати погляд в:
Максимальна гострота зору встановлюється в:
Слух до народження
Смак і смакові відчуття у новонародженого:
Нюх до моменту народження:
53.Статика - це:
Що таке рефлекс Бауера?
Коли повинен зникнути рефлекс Моро?
Оцінка функції зорового аналізатора новонародженого проводиться:
Дитина починає добре ходити у віці (зазвичай):
Вкажіть коли в нормі у дітей з’являється реакція зосередження у відповідь на звукові та зорові подразники з фіксацією погляду на предметі:
Назвіть мезенцефальні випрямляючі рефлекси:
Назвіть спінальні рухові автоматизми:
61.Назвіть мієлоенцефальні позотонічні автоматизми:
Назвіть оральні сегментарні автоматизми:
Новонароджена дитина впродовж доби спить
Який з перерахованих нижче рефлексів в нормі може тривати до 12 місяців:
65.Фізіологічна тривалість існування рефлексу Моро:
Фізіологічна тривалість існування рефлексу автоматичної ходьби
67.Назвіть реакцію новонародженого на різкий запах:
Як новонароджений реагує на світловий подразник?
Охарактеризуйте стан м’язового тонусу у новонародженого і дитини до 1,5-2-х місяців в нормі:
Назвати основну клінічну характеристику надсегментарних позотонічних автоматизмів:
Вкажіть, до якого віку дитини смоктальний рефлекс є фізіологічним:
72.Рефлекс опори й автоматичної ходи є фізіологічним:
Вкажіть, з якого віку дитина короткочасно фіксує погляд на предметах
Вкажіть, в якому віці грудна дитина починає сидіти при підтримці за руку:
Назвіть безумовні рефлекси дітей грудного віку, які характеризують функцію вестибулярного аналізатора:
До групи спінальних сегментарних автоматизмів не належить:
.Рефлекс Бабкіна - це:
Болючим для дитини є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома