1.Що таке фішинг?
Який із нижченаведених прикладів є ознакою фішингу?
Як зловмисники найчастіше переконують жертву зайти на фішинговий сайт?
Як розпізнати фішинговий сайт?
Що робити, якщо ви виявили фішинговий лист?
Що потрібно зробити з паролями після виявлення фішингової атаки?
Що варто зробити, якщо під час фішингової атаки були залучені друзі?
Як позначити фішинговий лист у поштовій скриньці?
Що є важливим під час спілкування в інтернеті?
Як слід адаптувати мову при спілкуванні з різними аудиторіями?
Що є невід'ємною частиною культури спілкування в інтернеті?
Як називається повідомлення, яке ви отримали, але не запитували чи потрібно воно вам?
Що з переліченого є етикетом електронного листування?
Яка інформація не повинна міститися у паролі до поштової скриньки?
Що з переліченого є прикладом фішингу?
Як слід відповідати на образливі або агресивні листи?
Який з перелічених кроків є прикладом безпечного користування електронною скринькою?
Яке з тверджень є правильним для етикету електронного листування?
Чітко формулювати тему повідомлення та не лишати поле Тема порожнім
Завжди перевіряти правопис електронного повідомлення
Рекомендується відправляти великі за обсягом вкладення до листа
Вчасно відповідати на кожне особисте повідомлення
Намагайтеся уникати фраз, що можуть спричинити конфлікт
Для передавання емоцій в Інтернеті використовують
Неформальний кодекс поведінки, за яким певним чином регулюється спілкування користувачів в Інтернеті між собою
Не зазначай свою електронну адресу на сумнівних сайтах
Наводьте в листах приватні дані про себе та свою родину, якщо особисто не знайомі з адресатом
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома