НЕП

Додано: 25 січня
Предмет: Історія України, 10 клас
Копія з тесту: НЕП
20 запитань
Запитання 1

Хто з політичний лідерів запровадив проект "автономізації" для радянських республік?

варіанти відповідей

Х. Раковський

Й. Сталін

В. Ленін

М. Скрипник

Запитання 2

НЕПу передувала політика, яка мала назву?

варіанти відповідей

"воєнний комунізм"

"розвинутий соціалізм"

"індустріальний більшовизм"

"воєнний більшовизм"

Запитання 3

Вкажіть республіки які створили СРСР:

варіанти відповідей

Російська Соціалістична Федеративна Радянська Республіка

Литовська Соціалістична Радянська Республіка

Білоруська Соціалістична  Радянська Республіка

Грузинська Соціалістична Радянська Республіка

Українська Соціалістична Радянська Республіка

Молдавська Соціалістична Радянська Республіка

Закавказька Соціалістична Радянська Республіка

Запитання 4

Встановіть відповідність між історичними подіями та датами:

1. Ухвалено конституцію СРСР.

2. Ухвалено конституцію УРСР.

3. Запровадження НЕПУ.

4.Створення СРСР.

а) 1921 р.

б) 1922 р.

в) 1924 р.

г) 1925 р.


варіанти відповідей

1а, 2г, 3в, 4б.

1б, 2г, 3а, 4в.

1в, 2г, 3а, 4б.

Запитання 5

Політика залучення представників корінного населення радянських республік та автономій до місцевого керівництва та надання офіційного (а інколи — й панівного) статусу їхнім національним мовам -це

варіанти відповідей

Асиміляція

Русифікація

Кореніза́ція

Українізація

Запитання 6

Вищим носієм влади в тогочасній радянській Україні проголошувався

варіанти відповідей

Пролетаріат

Селяни

Інтелігенція

Запитання 7

Вкажіть назву Американської організації допомоги

варіанти відповідей

АОД

АРА

АРК

АМД

Запитання 8

Вказати особливості НЕПу

варіанти відповідей

карткова система

оренда землі

банківська ситема

примусова праця

дрібне підприємництво та торгівля

голод та зниження темпів виробництва

продподаток

самофінасування державної промисловості

Запитання 9

Однією з причин запровадження непу в Україні було:





варіанти відповідей

прагнення більшовиків подолати політичну та економічну

кризу

бажання здобути міжнародне визнання і стати членом Ліги

Націй

бажання підвищити соціальні стандарти, визначені політикою

«воєнного комунізму»

прагнення позбутися комуністичної ідеології, яка дискредитува-

ла себе в роки громадянської війни

Запитання 10

За змістом рекламного оголошення можна встановити, що його створено в роки 

Напис на рекламному оголошенні: «Державний трест південної хімічної промисловості "Хімвугілля". Об'єднання хімічних, фарбових, склоробних заводів і вугільних копалень Донецького Басейну»

варіанти відповідей

післявоєнної відбудови

форсованої індустріалізації

нової економічної політики

«воєнного комунізму»

Запитання 11

У роки нової економічної політики у сфері трудових відносин

варіанти відповідей

масово створювалися трудові армії та трудові табори.

застосовувався вільний найм робочої сили.

здійснювалася примусова трудова мобілізація.

упроваджувалося прикріплення робітників до підприємств.

Запитання 12

Початок політики «коренізації» ...

варіанти відповідей

1925 р.

1921 р.

1923 р.

1918 р.

Запитання 13

Оберіть поняття і терміни, які характеризують нову економічну політику:

варіанти відповідей

карткова система

загальна трудова повинність

продовольчий податок

кооператив

залучення іноземного капіталу

товарно-грошові відносини

Запитання 14

Укажіть основні риси нової економічної політики

варіанти відповідей

вільна внутрішня торгівля при збереженні державної монополії на зовнішню

господарський розрахунок на рівні трестів

державний контроль над усіма сферами виробництва і розподілу

колективна власність на землю, на основі якої створювалися колгоспи

передача дрібних підприємств в оренду та приватну власність при збереженні великої промисловості в руках держави

планово-адміністративні методи керівництва народним господарством

продовольча диктатура, насадження колгоспів

Запитання 15

За змістом агітаційного плаката можна встановити, що його створено в роки. Напис на плакаті: «Продовольчий податок. Віддай місту частину врожаю, рештою розпоряджайся сам».

варіанти відповідей

А «воєнного комунізму»

Б нової економічної політики

В суцільної колективізації

Г укрупнення колгоспів

Запитання 16

У результаті здійснення в Україні в 1920 - на початку 1930-х років політики коренізації

варіанти відповідей

Реорганізовано національні адміністративні райони на території республіки в звичайні райони

Замінено російську мову в діловодстві, освіті, засобах масової інформації державною українською мовою

Збільшено питому вагу українців серед керівних кадрів республіканського партійно-державного апарату

Розширено повноваження республіки у сфері зовнішньої політики для здійснення культурної роботи за кордоном

Запитання 17

Якими були три причини масового голоду в Україні в 1921—1923 рр.?

варіанти відповідей

посуха і неврожай

повоєнна розруха

масовий селянський повстанський рух

колективізація селянських господарств

антицерковна кампанія

державна політика хлібозаготівлі

встановлення міжнародної блокади

Запитання 18

Що з названого належить до проявів кризи непу?

варіанти відповідей

повстання моряків у Кронштадті

відмова селян здавати хліб державі

масовий голод

дії загонів отаманів

Запитання 19

У 1925 р. в УСРР налічувалося 79,1 % шкіл з українською мовою навчання. У 1930 р. ця цифра зросла до 85 %. Що обумовило таке зростання?

варіанти відповідей

утворення Всеукраїнської академії наук

здійснення владою політики українізації

входження УСРР до складу СРСР

відновлення діяльності університетів

Запитання 20

У якому уривку з історичних джерел відображено одну з причин впровадження в Україні на початку 1920-х рр. політики коренізації?

варіанти відповідей

«Наше завдання: добити контрреволюційні елементи, викрити націоналістичні ухили, розгорнути роботу з виховання партійних мас, а також широких мас у дусі пролетарського інтернаціоналізму».

«Від російської літератури нам треба тікати якомога швидше, тому що вона тяжить над нами в віках... Вигодовувати на ній наше молоде мистецтво — це значить затримати його розвиток».

«Зростання української культури та інтелігенції йде швидкими темпами, що коли ми не візьмемо в руки цього руху, він може піти мимо нас. ...віддавати цей рух у руки чужих нам елементів не можна ні в якому разі».

«Замість того, щоб... розвивати зв’язок з культурою російського народу ...частина інтелігенції скочується на позиції занепадницької буржуазної культури. Ці митці відриваються від народу, захоплюючись техніцизмом».

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест