Нерівність трикутника. Прямокутний трикутник

Додано: 11 лютого 2021
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 35 разів
12 запитань
Запитання 1

Знайдіть кути трикутника, якщо вони відносяться як 3 : 7 : 2

варіанти відповідей

варіанти відповідей

90°;210°; 60°

45°;105°; 60°

 45°;105°; 30°

45°;130°; 30°

Запитання 2

Внутрішні кути трикутника відносяться як 3:4:9. Знайдіть відношення зовнішніх кутів трикутника, не знаходячи їх градусних мір.

варіанти відповідей

7:13:12

13:12:7

13:7:12

12:13:7

Запитання 3

ВК - бісектриса кута В трикутника АВС, ∠А=65°, ∠АВК=35°.Знайти ∠АВК

варіанти відповідей

35°

45°

50°

55°

Запитання 4

Один з гострих кутів прямокутного трикутника дорівнює 620. Знайдіть другий гострий кут.

варіанти відповідей

260

300

280

380

Запитання 5

Один з гострих кутів прямокутного трикутника на 340 менший від другого. Знайдіть ці кути.

варіанти відповідей

340 і 660

280 і 620

300 і 600

240 і 560

Запитання 6

У прямокутному трикутнику АВС гіпотенуза АВ дорівнює 42 см, а кут В=600. Знайдіть катет ВС.

варіанти відповідей

20

24

21

22

Запитання 7

Периметр трикутника дорівнює 26 см. Чи може одна з його сторін дорівнювати 14 см?

варіанти відповідей

так

ні

неможливо визначити

Запитання 8

Визначте вид трикутника за кутами, якщо два кути трикутника дорівнюють 58о, 24о.

варіанти відповідей

Гострокутний

Прямокутний

Тупокутний

Визначити не можливо

Запитання 9

Кути трикутника відносяться як 2:3:5. Знайдіть кути трикутника.

варіанти відповідей

20о, 30о, 50о

36о, 54о, 90о

45о, 45о, 90о

24о, 36о, 60о

Запитання 10

Укажіть малюнок, на якому зображено прямокутний трикутник АВС з гіпотенузою ВС

варіанти відповідей
Запитання 11

Які сторони трикутника є катетами? (оберіть декілька варіантів відповіді)

варіанти відповідей


PL

LF

PF

Запитання 12

У прямокутному трикутнику ABD, BC — відрізок, який ділить прямий кут DBA

 на дві частини. Обчисли кут CBD, якщо кут ABC дорівнює 11°.

варіанти відповідей

110

790

900

1690

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест