нерівності

Додано: 9 січня 2021
Предмет: Алгебра, 8 клас
Тест виконано: 356 разів
14 запитань
Запитання 1

Порівняти числа а і в, якщо в=а+ 0,5

варіанти відповідей

а>в

а<в

а=в

неможливо визначити

Запитання 2

Відомо а<в. Порівняти -20а та -20в

варіанти відповідей

-20а>-20в

-20а<-20в

-20а= -20в

неможливо порівняти

Запитання 3

Відомо а < в. Порівняти в+3 та а

варіанти відповідей

а < в+3

а> в+3

а=в +3

неможливо порівняти

Запитання 4

Порівняти числа а і 0, якщо 9а<7а

варіанти відповідей

а<0

а>0

а=0

неможливо порівняти

Запитання 5

Відомо -15< а <10 Оцінити значення виразу а - 5.

варіанти відповідей

-3< а-5 <-2

-10 <а-5 <15

-20<а-5 <5

неможливо визначити

Запитання 6

Дано а > -2. Оцінити 7а+10

варіанти відповідей

7а+10< -4

7а+10> -4

7а+10=4

неможливо визначити

Запитання 7

Запишіть правильну нерівність, якщо обидві частини нерівності в< -1 помножити на в.

варіанти відповідей

в2>-в

в2< -в

в2 = -в

неможливо визначити

Запитання 8

Поставити правильний знак: якщо ав>0 і а>в, то 1/a...1/в.

варіанти відповідей

1/a <1/в

1/a>1/в

1/a= 1/в

неможливо визначити.

Запитання 9

Розв'яжіть нерівність

7 - 2х ≤3 - 5(2х + 4)

варіанти відповідей

(-∞; -3)

(-∞; -3]

( -3; +∞)

[-3; +∞)

Запитання 10

Знайдіть найбільший цілий роз'язок нерівності

(х-4)(х+4)-5х>(х-1)2-17

варіанти відповідей

-1

1

-4

3

Запитання 11

Скільки натуральних розв'язків має нерівність?

(2-3х)/4≥ 1/5 - (5х+6)/8

варіанти відповідей

8

7

9

10

Запитання 12

при яких значеннях х є правильною рівність

| х - 4 | = х - 4

варіанти відповідей

х = 4

х ≥ 4

х ≤ 4

при будь-яких

Запитання 13

Сторони трикутника 7см, 12см, хсм, де х - натуральне число. Якого найбільшого значення може набувати х?

варіанти відповідей

4

5

3

неможливо визначити

Запитання 14

У коробці містяться сині та червоні кулі. Кількість синіх кіль відноситься до кількості червоних як 5:7. Яка найбільша кількість куль може бути у коробці, якщо всього куль не більше ніж 35?

варіанти відповідей

10

14

12

35

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест