Перша домедична допомога

Додано: 6 жовтня
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
17 запитань
Запитання 1

Головні принципи першої домедичної допомоги

варіанти відповідей

а) Завжди зберігайте спокій та здоровий глузд, не піддавайтеся паніці оточуючих та самі не створюйте її

б) Порятунок постраждалого повинен наражати на небезпеку вас, інших рятівників, саму жертву чи будь-кого з оточуючих

в) Припинити дію пошкоджуючого фактору

г) Намагайся все зробити сам

Запитання 2

Як правильно надати допомогу, в разі зупинці дихання у потерпілого?

варіанти відповідей

Штурхати потерпілого за плечі і постійно трясти його

Постійно дмухати на нього

Зробити штучне дихання за такою схемою : 2 вдихи і 10-15 натискань на грудну клітину

переверну на бік

Запитання 3

На який максимальний термін може бути накладений кровоспинний джгут:

варіанти відповідей

 не більше 2 годин

не більше години

не більше півгодини

більше 2 годин

Запитання 4

Ознаки венозної кровотечі:

варіанти відповідей

кров яскраво-червоного кольору «б'є фонтаном»

сочиться насичено-червона кров

кров безперервно витікає з рани, темно-червоного кольору

Запитання 5

Кров надходить у внутрішні порожнини чи тканини,або у просвіт порожнистих органів-це...

варіанти відповідей

внутрішня кровотеча  

змішана кровотеча

зовнішня кровотеча

Запитання 6

Кровотеча це - ...

варіанти відповідей

вихід крові зовні з пошкоджених органів

витікання крові з кровоносних судин при порушенні цілісності їх стінок

втрата організмом будь-якої кількості крові

Запитання 7

Ураження шкіри з утворенням на поверхні пухирів, наповнених прозорою рідиною - це опік:

варіанти відповідей

І ступеню

ІІ ступеню

ІІІ ступеню

ІV ступеню

Запитання 8

Допомога при термічних опіках:

варіанти відповідей

Негайно зупинити контакт з джерелом опіку

Підставити місце опіку під проточну

прохолодну воду. Тримати так упродовж 15-20

хвилин

Прикрити рану стерильною пов'язкою

За потреби випити знеболювальне

Змастити опік маслом або олією

Запитання 9

Що найперше потрібно зробити при невідкладній допомозі?

варіанти відповідей

Усунути дію шкідливих факторів на себе та потерпілого

Власна безпека (рукавички, маска)

Запитання 10

Що ми визначаємо у потерпілого, коли заходимо зі сторони голови і легенько тріпаємо за плече зі словами: «Ви мене чуєте?»

варіанти відповідей

Пульс

Дихання

Свідомість

Запитання 11

Які методи зупинки критичної кровотечі

варіанти відповідей

Тампонада

Тиснуча пов'язка

Тиск

Джгут, турнікет

Джгут-закрутка ( з підручних матеріалів)

Усі варіанти вірні

Запитання 12

Пацієнтка отримала опік. Скаржиться на біль. На шкірі правої кисті з'явилися набряки з поодинокими пухирями з прозорим вмістом. Визначіть ступінь опіку.

варіанти відповідей

І ступінь;

ІІ ступінь;

ІІІ ступінь;

ІV ступінь

Запитання 13

Мета серцево-легеневої реанімації

варіанти відповідей

намагатися відновити серцеву діяльність

забеспечити прохідність дихальних шляхів

лікування, реабілітація

забеспечити хоча б мінімальну кількість кисню в крові

Запитання 14

Як визначити наявність дихання у людини 

  

варіанти відповідей

За рухом грудної клітки

за характерним шумом дихання або за допомогою дзеркальця

Шляхом спостереження за рухом повік

Запитання 15

Позначте правильне твердження

варіанти відповідей

 якщо на людині горить одяг, її потрібно зупинити, накинути на неї щільну тканину (мокру), пальто або ковдру

 з обпаленого тіла одяг потрібно швидко зірвати

місце, уражене опіком, необхідно змазати жиром, маззю або іншими речовинами

Запитання 16

Потерпілому слід зробити непрямий масаж серця, якщо в нього:

варіанти відповідей

перелом кінцівки

незначна травма голови

немає пульсу на сонній артерії

 запаморочення

Запитання 17

Допомога при отруєння чадним газом:

варіанти відповідей

 винести з приміщення, привести в притомний стан за допомогою нашатирного спирту , дати тепле молоко і до ніг прикласти теплу грілку, розтирати тіло;

привести в притомний стан за допомогою нашатирного спирту, дати чай і до ніг прикласти теплу грілку;

зробити штучне дихання;

 збризнути водою

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест