В уривку поезії Максима Рильського:
Він ходив полями і гаями,
Він любив, він жив, горів, творив,
Кононівськими пройшов ланами
І зустрів він «мужика» між нив, –
ідеться про
Проблеми українізації у 20-х рр. ХХ ст. порушено у творі, де діють
Лексичну помилку допущено в рядку
Граматично НЕПРАВИЛЬНЕ продовження речення «Добираючи збалансовану дієту,..» наведено в рядку
На другий склад падає наголос у слові
Проаналізуйте текст і виконайте завдання до нього.
(1) Картина відкривалася справді чудова: з високої гори видно було все місто. (2) Церкви підняли високо в/гору свої зелені, мов травою вкриті голови; біліли білі боки, мов із крейди вистругані. (3) Річка блищала, звивалася змією по жовтому пісочку, пускаючи легенький димок туману із себе. (4) Не/далеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок, здоровенну пустку-будинок. (5) У/далині […] степ, тонув у своїй зеленій траві то здіймаючись, то опадаючи. (6) Гарно всюди, красиво так, не налюбувався б! (7) На/багато років уперед я був зачарований красою рідного краю!
Прикладка є в реченні
Проаналізуйте текст і виконайте завдання до нього.
(1) Картина відкривалася справді чудова: з високої гори видно було все місто. (2) Церкви підняли високо в/гору свої зелені, мов травою вкриті голови; біліли білі боки, мов із крейди вистругані. (3) Річка блищала, звивалася змією по жовтому пісочку, пускаючи легенький димок туману із себе. (4) Не/далеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок, здоровенну пустку-будинок. (5) У/далині […] степ, тонув у своїй зеленій траві то здіймаючись, то опадаючи. (6) Гарно всюди, красиво так, не налюбувався б! (7) На/багато років уперед я був зачарований красою рідного краю!
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Літеру и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Разом треба писати всі слова в рядку
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова.
Щоб … впоратися з контрольними завданнями, не полінуйтеся ... підручник і повторити матеріал, зосередившись на … з правил.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Прочитайте діалог.
— Назаре, обов’язково забери сестру з дитсадка, – попросила мати.
— На жаль, не зможу: я пропустив багато репетицій, – відповів син.
Точно передає зміст діалогу речення
О, якби в дурні мені не пошитись,
Щоб без свободи не міг я лишитись, –
переймається ліричний герой твору
«Гуцульщина вимальовується перед нами такою, якою її бачили самі гуцули, які глибоко вірили, ніби природа одухотворена, жива, дійова, вся заселена злими чи добрими духами», – сказано про твір
Маніфестом українського модернізму літературознавці називають твір
Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Звук [д] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
Правил уживання великої літери дотримано в усіх словосполученнях рядка, ОКРІМ
Сільську ідилію «теплих днів збирання винограду» зобразив автор рядків
Характерні ознаки постмодернізму відчутні в рядках
Проаналізуйте художній твір і виконайте завдання до нього.
О панно Інно! Липень. Спека.
Ви тут. Але Ви так далеко.
Десь мерехтить дівоча мрія,
Як білий сон на темних віях.
В цей білий сон, як в танець білий,
Прийде хтось несказанно милий
І поведе у світ любові,
Як заполоч на рушникові,
Як ружі цвіт – на білосніжність,
Зійде враз невимовна ніжність.
Цей липень. Липи. Білопінно.
І тихий шепіт:
— Інно, Інно…
Образи в поезії є алюзією на твір з такими рядками
Прочитайте речення.
Перед виходом з дому не забудьте … світло і , … погоду, … всі вікна.
Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Правильно написано всі слова в рядку
Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
Правила (1)користува(н,нн)я метрополітеном обов’язкові для осіб, які перебувають на його території (у міжстанційних (2)ту(н,нн)елях, в (3)облаштова(н,нн)их підземних переходах, у вагонах поїздів). Пасажири (4)пови(н,нн)і бути взаємно (5)(в,вв)ічливими, дбайливо ставитися до споруд та (6)обладна(н,нн)я, дотримуватися норм поведінки в громадських місцях.
Без подвоєних літер треба писати слова, позначені цифрами в рядку
Словами
У всякого своя доля
І свій шлях широкий;
Той мурує, той руйнує...
починається
Знайдіть хибне вердження. Структура уроку літератури – це:
Який нетрадиційний тип уроків доцільно проводити всередніх класах:
Робота над байкою включає всі компоненти, ОКРІМ
Мета уроку – практикуму з синтаксису:
Основою епічного твору є:
Метод навчання – це:
Методи виховання – це:
На виховання дітей у сім’ї впливають:
Вибір методів виховання залежить від:
Серед перерахованих методів виховання виділіть методи формування свідомості:
Основною другої сигнальної системи є:
Сукупність психічних, фізіологічних і соціальних особливостей конкретної людини з точки зору його унікальності називається
Виберіть правильну форму вирішення конфлікту
Інсайт - це ...
Що у поданому переліку можна назвати здібностями?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома