Нова економічна політика

Додано: 8 квітня 2021
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 43 рази
15 запитань
Запитання 1

Укажіть основні завдання українізації ( 3 відповіді).

варіанти відповідей

виховання кадрів з представників корінної національності

впровадження в роботу державного, партійного апарату рідної для населення мови

приєднання до УСРР всіх територій, населених українцями

підтримка національної церкви

розвиток української мови на території інших радянських республік

розширення мережі шкіл та інших навчальних закладів рідною мовою

Запитання 2

Сутність поняття «українізація»:

варіанти відповідей

добровільне вивчення української мови, запровадження двомовних шкіл, підготовка працівників державних органів, які розуміють українську мову.

запровадження навчання, видання книг і преси українською мовою, підготовка кадрів української національності у партійні та державні органи, запровадження діловодства українською мовою.

обов’язковість української мови для партійних і державних працівників

Запитання 3

Найголовніший крок у переході від політики «воєнного комунізму» до нової економічно політики:

варіанти відповідей

заміна продовольчої розкладки продовольчим податком

скасування загальної трудової повинності

скасування заборони на дрібне приватне підприємство

Запитання 4

«Нова економічна політика» — це комплекс заходів, якими передбачалося:

варіанти відповідей

встановлення державної монополії на хліб, націоналізація промислових підприємств, поміщицьких маєтків, торговельних закладів

уведення продрозкладки на продукцію сільського господарства, розподіл товарів за картками, заборону торгівлі, натуралізація оплати праці

запровадження продподатку, госпрозрахунку, відновлення товарно-грошових відносин, формування ринку праці, кооперування виробників

Запитання 5

 Великі підприємства, банки, транспорт згідно НЕПу...

варіанти відповідей

  переходили в приватну власність

перебували у спільній власності держави та приватних осіб

  переходили в державну власність

 залишались в державній вланості

Запитання 6

Укажіть наслідки впровадження в Україні нової економічної політики

зростання безробіття

ліквідація економічних стимулів розвитку виробництва

періодичні хлібозаготівельні кризи

перетворення УРСР на могутню індустріальну республіку

ліквідація куркульства

розширення мережі селянських збутових, споживчих кооперативів і кредитних товариств

варіанти відповідей

2, 4, 5

1, 3, 5

1, 3, 6

2, 3, 4

Запитання 7

Державно-політичний статус УСРР у 1921–1922 роках визначався


варіанти відповідей

«договірною федерацією» з РСФРР та іншими радянськими республіками, посиленням її підпорядкування загальнофедеративним органам влади.

юридичною незалежністю УСРР, яка не входила до складу жодної сусідньої держави й не перебувала з ними в союзно-договірних відносинах.

«воєнно-політичним союзом» з РСФРР зі збереженням УСРР формального статусу та ознак незалежної держави.

 «військовим союзом» з РСФРР та перебуванням УСРР у її складі на правах автономного утворення.

Запитання 8

Зростання обсягів промислового виробництва в Україні в період НЕПу було забезпечено завдяки


варіанти відповідей

скасуванню заборон на приватне підприємництво, упровадженню оренди, економічних методів господарювання.

залученню значних іноземних інвестицій, розширенню сфери товарно-грошових відносин, централізації управління.

зниженню цін як на промислові товари для селянства, так і на сільськогосподарську продукцію для робітників.

 проведенню націоналізації підприємств промисловості, транспорту, уведенню загальної трудової повинності.

Запитання 9

Однією з причин упровадження в Україні НЕПу як нової моделі господарювання було


варіанти відповідей

продовження бойових дій, що ускладнювали відбудову народного господарства.

невдоволення селянства продрозкладкою, що виливалося у збройні виступи проти влади.

 здійснення республікою дипломатичного прориву й виходу з дипломатичної ізоляції.

 піднесення європейського та світового революційного руху, здійснення світової революції.

Запитання 10

Чим була зумовлена поява плаката, зображеного на ілюстрації?

варіанти відповідей

запровадженням НЕПу

 голодом

впровадження політики коренізації

Запитання 11

Однією з причин запровадження непу в Україні було...

варіанти відповідей

прагнення більшовиків подолати політичну та економічну кризу

бажання підвищити соціальні стандарти, визначені політикою «воєнного комунізму»

бажання здобути міжнародне визнання і стати членом Ліги Націй

прагнення позбутися комуністичної ідеології, яка дискредитувала себе в роки громадянської війни

Запитання 12

Який прошарок селянства був найчисленнішим у роки нової економічної політики (1921—1928 рр.)?

варіанти відповідей

середняки

заможні

бідняки

колгоспники

Запитання 13

Політика непу в УСРР сприяла...

варіанти відповідей

соціальному розшаруванню населення

відбудові народного господарства

колективізації сільського господарства

припиненню селянського повстанського руху

здійсненню форсованої індустріалізації

націоналізації важкої промисловості

входженню республіки до складу СРСР

Запитання 14

Наслідки підписання союзного робітничо-селянського договору між УСРР і РСФРР:

варіанти відповідей

закріплення державної самостійності УСРР, визнання її з боку радянської Росії.

сприяння подальшому обмеженню державного суверенітету України, передача у спільне з Росією керівництво питань зовнішньої торгівлі, пошти і телеграфу, праці, шляхів сполучення.

 

підтвердження «військово-політичної» єдності України та Росії, закріплення обмеженості державного суверенітету УСРР.

сприяння розширенню державного суверенітету України, надання незалежності у вирішенні військових, господарських і фінансових питань.

Запитання 15

У результаті входження Української СРР до складу Союзу РСР:

варіанти відповідей

республіканська еліта посіла ключові посади в органах управління союзної держави

республіка втратила право на самостійну зовнішню політику

скоротилися обсяги сільськогосподарського виробництва в республіці

відбулося значне зростання території республіки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест