НУШ 5 клас Зображення та алгоритми їх побудови

Н.Морзе, О.Барна

Додано: 25 грудня
Предмет: Інформатика, 5 клас
10 запитань
Запитання 1

Процес і результат створення складеного фотозображення шляхом розрізання

та суміщення елементів різних світлин

варіанти відповідей

Фоторедагування

Фотомонтаж

Графіка

Запитання 2

Графічне зображення, що представляє користувача сайту, форуму, вебсервісу, мережевої гри, у програмах-месенджерах тощо

варіанти відповідей

Логін

Проект

Аватар (аватарка)

Ім'я

Запитання 3

Сукупність засобів і методів створення та опрацювання графічних зображень за допомогою комп’ютера.

варіанти відповідей

Комп'ютерна графіка

Піксель

Графічні примітиви

Інформатика

Запитання 4

Піксель-це..

варіанти відповідей

найменша одиниця растрового зображення

найбільша одиниця растрового зображення

прямокутне поле, що складається з точок

логотип зображення

Запитання 5

Зображення, які отримують за допомогою математичного подання простих

об’єктів — ліній, кіл, з яких створюються більш складні.

варіанти відповідей

Растрові

Векторні

Примітивні

Піксельні

Запитання 6

Розрізняють два основних методи кодування графічних зображень:

варіанти відповідей

піксельний і геометричний

графічний і векторний

растровий і графічний

растровий і векторний

Запитання 7

Недоліком векторної графіки є

варіанти відповідей

«неприродність» малюнка.

«природність» малюнка.

відсутність малюнка.

Запитання 8

Які зображення використовуються для збереження фотографій, художніх репродукцій тощо?

варіанти відповідей

Векторні

Растрові

Натуральні

Фотографічні

Запитання 9

Апаратні засоби комп’ютерної графіки:


варіанти відповідей

Принтер, сканер, монітор, цифрова фотокамера

Відеокарта, плотер, графічний планшет

Програми перегляду зображень

Графічні редактори

Запитання 10

Для того щоб не розміщувати в інтернеті свої реальні фотографії, їх опрацьовують за допомогою

варіанти відповідей

фоторедакторів

редакторів

монтажів

зображень

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест