Ціннісно-розвиваючі ідеї Концепції Нової української школи, втілені у програмі
До переліку базових національних цінностей НЕ належить:
Програма «НУШ у поступі до цінностей» НЕ пропонує розвитку такого типу мислення:
Інтегральна цінність (надцінність), що охоплює: самоповагу, самооцінку, самоконтроль, самовдосконалення
Усвідомлена свобода конкретної особистості у прийнятті моральних рішень, виборі цілей та адекватних засобів їх досягнення
Виступає ядром моральної самосвідомості і показником рівня її соціальної моральної зрілості
До суспільно-гуманістичних цінностей відносяться
Усвідомлення особою необхідності постійного розвитку
протягом усього життя, реалізації творчої іскри, набуття навичок комунікації, роботи в команді, емоційного інтелекту називається
Неприйнятність ідеї надання чи одержання незаконних переваг чи обмежень в обмін на неправомірну вигоду матеріального чи нематеріального характеру (оцінка, відзнака, майно, переваги, пільги; телефонне право; фаворитизм тощо)
Почуття особливої емпатії до людей та суспільства, в якому людина народилася, виросла й де попри можливі труднощі відбувається фізичний, інтелектуальний та духовний розвиток особистості
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома