1. Про кого сказано: « …ніхто не міг його як слід передражнити, старі люди вгадували по ньому навіть погоду»?
Уставте пропущене слово: « Тату, гляньте - …»,- шепочу я батькові, як зачарований.
Чий це портрет: « Він був високий і худий, і чоло в нього високе, хвилясте довге волосся сиве. І була в нього велика грижа ще з молодих чумацьких літ»?
Закінчіть цитату: «Його мати, що її, як я теж аж потім довідався, звали Марусиною, любила…»
З кого «можна було писати лицарів, богів, апостолів, великих учених чи сіячів»?
Кому «радість, коли вилізає з землі всяка рослиночка»?
Хто « гарно ложку ніс до рота, підтримуючи знизу скоринкою хліба, щоб не покрапать , рядно над самою Десною на траві»?
Кому належать слова: «Нічого в світі я так не люблю, як саджати що-небудь у землю, щоб проізростало?»
Хто міг таке подумати: «…він кричав на мене, роззявивши рота, як лев, помітив я в його очах страждання, та таке палке. І я подумав: і тобі болить, проклятий, бідний чоловіче»?
Кому належать слова: «Сучасне завжди на дорозі з минулого в майбутнє. Чому ж я мушу зневажати все минуле?»
Названі художні засоби: « людяна, дорогоцінна гармонія», «безбарвна людина», «м’яка, сива, весела вода», «казкові висипи» є:
О. Довженко ввів у літературу жанр:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома