О.Кобилянська "Фантазія-експромт"

Робота на 12 завдань, кожне оцінюється в один бал.Тест дасть можливість учителю перевірити, наскільки ґрунтовними є знання учнів змісту новели "Фантазія-експромт" О.Кобилянської.

Додано: 21 лютого
Предмет: Українська література, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Вислів «Importu phantasie» у перекладі з французької означає:



варіанти відповідей

"Фантастична імпровізація";

"Мріяти фантастично" ;

"Фантазія-експромт";

 "Експромт у часі".

Запитання 2

О.Кобилянська жанр твору «Importu phantasie» визначила як нарис, а літературознавці вважають, що це:

варіанти відповідей

оповідання;

казка ;

новела;

поема у прозі.

Запитання 3

Хто є головною героїнею (головними героями) твору:


варіанти відповідей

десятилітня дівчинка і доросла панна;

«стройник фортеп’ян» та десятилітня дівчинка; 

 десятилітня дівчинка , а згодом доросла панна, яка є уособленням самої авторки;

 музика в усіх її проявах.

Запитання 4

Які звуки у творі названі «торжественними і поважними»:

варіанти відповідей

«дзвонення» якогось …монастиря;

шум грози;

іржання наляканого коня;

звуки щойно настроєного фортепіяно.

Запитання 5

Що було «найлюбішою забавою» героїні:

варіанти відповідей

ходити по вулиці під час грози;

удавати з себе «упряженого в шнурки…, збатоженого» коня;

слухати дзвони;

дивитися, як працює «стройник фортеп’ян»

Запитання 6

Із ким/чим «…вона бриніла…заперши в собі дух, одностайно, тоншим або нижчим голосом…»:

варіанти відповідей

із сільською дітворою;

із бджолами;

зі струнами фортепіано;

зі звуками грому.

Запитання 7

Кого вхопила дівчинка :

варіанти відповідей

комашку;

сусідського пса;

хлопця, який намагався вхопити жеребця;

коня, який не давався парубкам зловити себе.

Запитання 8

Хто «…був молодий, гарний, чисто аристократичної вдачі…»:

варіанти відповідей

батько панни;

сільський парубок;

наляканий кінь;

 «стройник фортеп’ян» .

Запитання 9

Коли героїня мала такі відчуття: «… уся кров вдарила до лиця, серце затовклося сильно, і … не змогла вимовити ні слова… завстидалась і не рухалася з свого сховку»:

варіанти відповідей

коли чула гру на фортепіано;

коли стройник спитав, котра година;

коли слухала дзижчання бджіл;

коли били у дзвони.

Запитання 10

Хто/що так характеризує дівчину: «...стала лише половиною тим, чим обіцювала стати дитиною...» :

варіанти відповідей

той, кого любила «…пристрасно, з пожертвуванням, майже з божевільною любов’ю…»;

 «…кожний … удар по клавішах і кожний живіший рух …»;

«стройник фортеп’ян»;

так дівчина характеризує себе сама.

Запитання 11

Про яку музичну композицію згадується у творі:

варіанти відповідей

А) "Impromtu phantasie" Шопена;

Б) «Місячну сонату» Бетховена;

В) «Геновеву»Шумана;

Г) «Лоенгрин» Вагнера.

Запитання 12

Як героїня сприймає цю музичну композицію:

варіанти відповідей

« …встромивши очі в одну точку і кусаючи нігті, думала вона бог зна над чим…»;

«…вслухувалась і плакала, доки з утоми не ослабла…»;

« …коли чую музику — готова вмирати.Стаю тоді божевільно-відважна, стаю велика, погорджуюча, любляча...»

«…лячно товклось … серце, і сама … аж тремтіла з остраху…»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест