Об'єкти кнопка та напис. 8 клас Python

Додано: 19 березня 2021
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 571 раз
9 запитань
Запитання 1

Оберіть правильні твердження щодо програми, яка містить наступний код

but2=Button(text="OK")

варіанти відповідей

but2 - це назва об'єкту

text - це метод

Button - це назва конструктора кнопок

"OK" - значення властивості

Запитання 2

Виберіть назву властивості, за допомогою якої можна створити напис на кнопці

варіанти відповідей

fg

text

bg

Запитання 3

У фрагменті коду

tk=Tk()

вкажіть що є конструктором вікон

варіанти відповідей

Tk()

tk

Запитання 4

Яким буде відступ вікна зліва від екрану після виконання фрагменту коду

tk.geometry("500x400+200+100")

варіанти відповідей

500

400

200

100

Запитання 5

Якою буде висота і ширина кнопки, що задана кодом

but1.place(x=200,y=300,width=80,height=40)

варіанти відповідей

висота 200 ширина 300

висота 80 ширина 40

висота 300 ширина 200

висота 40 ширина 80

Запитання 6

Для додавання текстового поля використовують конструктор

варіанти відповідей

Tk

Entry

Button

Запитання 7

Текстове поле використовують для

варіанти відповідей

Відображення напису на полі

Напису на кнопці

Для введення тексту

Запитання 8

За допомогою якого виразу можна в програмі отримати текст, що міститься в текстовому полі ent ?

варіанти відповідей

get.ent()

ent=Entry(get)

ent.get()

ent=Entry(text)

Запитання 9

Оберіть команду, яка буде виводити повідомлення згідно зразка за умови, що ім'я введено в текстове поле

варіанти відповідей

print("Привіт, ",ent.get()," !",sep=" ")

print("Привіт, ",ent.get(),"!",sep=" ")

print("Привіт,",ent.get(),"!",sep=" ")

print("Привіт, ",ent.get()," !",sep=" ")

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест