Вкажіть яке визначення характеризує поняття «комір»?
Вкажіть як складають виріб для уточнення зрізу горловини?
Вкажіть зі сторони яких деталей виконують вметування коміра в горловину легкого плечового одягу?
Вкажіть яку деталь на яку наметують при обробці коміра за індивідуальними замовленнями?
Вкажіть чи повинна довжина коміра відповідати довжині горловини під час їх уточнення?
Вкажіть яку групу деталей крою для обробки коміра в легкому одязі не використовують?
Вкажіть як загально прийнято правильно виконувати вметування коміра у горловину за два прийоми?
Вкажіть як складають деталі для обробки горловини настрочною бейкою?
Вкажіть яким із способів не виконують обробку горловини у виробах без коміра?
Вкажіть по якій деталі виконують вшивання коміра в горловину?
Вкажіть який із способів не використовують для обробки зрізу настрочної бейки, що розміщується на поверхні виробу?
Вкажіть зі сторони якої деталі виконують обшивання коміра?
Вкажіть з якою деталлю суцільно викроєний нижній комір «шаль»?
Вкажіть що необхідно виконати під час обробки коміра, щоб його кути були симетричними?
Вкажіть на якій ділянці не виконують обшивання у двошаровому комірі, якщо верхній і нижній коміри суцільно викроєні?
Вкажіть яка буде наступна операція після обшивання коміра при закріпленні обшитого краю методом «в чистий край»?
Вкажіть чи потрібно прикріплювати плечовий зріз підборта до припуску плечового шва виробу після вшивання коміра в горловину?
Вкажіть зі сторони якої деталі виконують обметування припуску шва вшивання коміра?
Вкажіть що не перевіряють під час підготовки коміра для його з’єднання з виробом?
Вкажіть чи можна припуск шва вшивання коміра в горловину по уніфікованій технології настрочити?
Вкажіть по яким деталям настрочують припуск шва вшивання коміра з'єднаного по уніфікованій технології?
Вкажіть якій величині повинна рівнятися ширина шва обшивання коміра?
Вкажіть від чого не залежить спосіб з'єднанння коміра з горловиною?
Вкажіть яких комірів за кількістю деталей (конструкцією) не буває ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома