Вкажіть як складають сукню для уточнення зрізу горловини?
Вкажіть зі сторони яких деталей виконують вметування коміра в горловину сукні (халату)?
Вкажіть як складають деталі для обробки горловини настрочною бейкою?
Вкажіть як загально прийнято правильно виконувати вметування коміра у горловину за два прийоми?
Вкажіть як розміщують зріз канту (оборки чи мережива) перед його настрочуванням на деталь коміра?
Вкажіть по якій деталі виконують вшивання коміра в горловину?
Вкажіть на яку деталь настрочують оздоблювальний елемент (кант, мереживо, оборку) перед обшиванням коміра?
Вкажіть зі сторони якої деталі виконують обшивання коміра?
Вкажіть який вид шва не використовується для з’єднання коміра з горловиною?
Вкажіть який покрій коміра «шаль» за конструкцією?
Вкажіть для якої форми горловини переду використовують шов у підгин?
Вкажіть який шов не використовують для з’єднання зав’язок у знімних комірах?
Вкажіть яким чином не може бути з’єднана зав’язка із знімним коміром?
Вкажіть яка деталь потрібна для з’єднання плосколежачого коміра з горловиною?
Вкажіть що необхідно виконати під час обробки коміра, щоб його кути були симетричними?
Вкажіть кудою вивертають знімний комір при обробці його зрізів методом обшивання?
Вкажіть яка буде наступна операція після обшивання коміра при закріпленні обшитого краю методом «в чистий край»?
Вкажіть як спочатку (для з’єднання першою строчкою) необхідно скласти деталі коміра та виробу при з’єднанні коміра з горловиною подвійним швом?
Вкажіть який спосіб не використовують для обробки отвору для вивертання у знімному (пристібному) комірі?
Вкажіть як з’єднують комір з горловиною спинки у виробах з відворотами лацканів з вовняних та шовкових тканин?
Вкажіть що необхідно зробити з припусками шва вшивання коміра у виробах з відворотами лацканів із товстих тканин на ділянці розкепів?
Вкажіть чи потрібно прикріплювати плечовий зріз підборта до припуску плечового шва виробу після вшивання коміра в горловину?
Вкажіть зі сторони якої деталі виконують обметування припуску шва вшивання коміра?
Вкажіть як виконують обшивання кінців стояка у стоячому відкладному комірі з відрізним стояком?
Вкажіть як викроюють бейку для з’єднання відкладного коміра з горловиною?
Вкажіть яким способом не виконують обробку зрізу стояка пристібного (знімнго) коміра?
Вкажіть що не перевіряють під час уточнення заготовленого для з’єднання коміра?
Вкажіть чи можна припуск шва вшивання коміра в горловину по уніфікованій технології настрочити?
Вкажіть по яким деталям настрочують припуск шва вшивання коміра зєднаного по уніфікованій технології?
Вкажіть якій величині повинна рівнятися ширина шва обшивання коміра?
Вкажіть як повинен розміщуватися запрасований край стійки верхнього відкладного коміра на ділянці горловини спинки у виробах з лацканами?
Вкажіть як вшивають комір у виробах з лацканами з бавовняних і несипучих шовкових тканин на ділянці горловини пілочок?
Вкажіть як вшивають комір у виробах з лацканами з вовняних та інших товстих тканин на ділянці горловини пілочок?
Вкажіть чи потрібно скріплювати машинною строчкою припуск шва вшивання верхнього коміра з припуском шва вшивання нижнього коміра у виробах з вовняних та інших товстих тканин?
Вкажіть чи потрібно скріплювати машинною строчкою припуск шва вшивання верхнього коміра з припуском шва вшивання нижнього коміра у виробах з бавовняних та несипучих шовкових тканин?
Вкажіть з якою метою виконують надсічку по зрізу стійки верхнього коміра на рівні плечових швів у виробах з лацканами?
Вкажіть від чого не залежить спосіб з'єднанння коміра з горловиною?
Вкажіть з якого боку виробу повинен розміщуватися припуск шва вшивання одношарового (одинарного) коміра при його з'єднанні настрочним швом?
Вкажіть як складають деталі при з'єднанні одношарового (одинарного) коміра настрочним швом?
Вкажіть як складають деталі при з'єднанні одношарового (одинарного) коміра запошивним швом?
Вкажіть яка ширина шва вшивання одношарового (одинарного) коміра першою строчкою запошивного шва?
Вкажіть яку деталь на яку наметують при обробці коміра за індивідуальними замовленнями?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома