Обернена пропорційність (повторення)

Додано: 19 вересня
Предмет: Алгебра, 11 клас
15 запитань
Запитання 1

Вкажіть точки в яких функція перетинає вісь x.

варіанти відповідей

Точки 1 та -1

Точки 5 та -5

Не перетинає вісь х

Точка 0

Запитання 2

Вкажіть точки в яких функція перетинає вісь y.

варіанти відповідей

Не перетинає вісь y

Точка 0

Точки 1 та -1

Точка √3

Запитання 3

Вкажіть правильне твердження про подану функцію.

варіанти відповідей

Функція є парною

Функція зростає на всій області визначення

Функція спадає на всій області визначення

Функція симетрична відносно вісі х

Запитання 4

Вкажіть область визначення функції.

варіанти відповідей

(−∞;+∞)

(−∞;1)⋃(1;+∞)

(−∞;0)⋃(0;+∞)

(−∞;17)⋃(17;+∞)

Запитання 5

Вкажіть область визначення функції.

варіанти відповідей

(−∞;-2)⋃(-2;+∞)

(−∞;0)⋃(0;+∞)

(−∞;2)⋃(2;+∞)

(−∞;-2)⋃(2;+∞)

Запитання 6

Вкажіть область значення функції.

варіанти відповідей

(−∞;0)⋃(0;+∞)

(−∞;12)⋃(12;+∞)

(−∞;-12)⋃(-12;+∞)

(−∞;+∞)

Запитання 7

Вкажіть фрагмент графіка поданої функції.

варіанти відповідей
Запитання 8

Яка з наведених точок належить графіку функції.

варіанти відповідей

(-3;3)

(0;3)

(-1;3)

(1;3)

Запитання 9

Вкажіть рисунок, на якому зображено фрагмент парної функції.

варіанти відповідей
Запитання 10

Вкажіть область визначення функції.

варіанти відповідей

(−∞;0)⋃(0;+∞)

(−∞;9)⋃(9;+∞)

(−∞;-9)⋃(9;+∞)

(−∞;-9)⋃(-9;+∞)

Запитання 11

Для поданої функції вкажіть число, яке має бути на місці порожньої ячейки в таблиці.

варіанти відповідей

2

3

-2

-3

Запитання 12

Вкажіть область визначення функції.

варіанти відповідей

(−∞;-7]⋃[7;+∞)

(−∞;7)⋃(7;+∞)

(−∞;-7]⋃[-7;+∞)

(−∞;-7)⋃(-7;+∞)

Запитання 13

Вкажіть область значення функції.

варіанти відповідей

(−∞;0)⋃(0;+∞)

(−∞;5)⋃(5;+∞)

(−∞;π)⋃(π;+∞)

(−∞;-5)⋃(-5;+∞)

Запитання 14

Вкажіть область визначення функції.

варіанти відповідей

(−∞;-2)⋃(2;+∞)

(−∞;2)⋃(2;+∞)

(−∞;-2]⋃[2;+∞)

(−∞;0)⋃(2;+∞)

Запитання 15

Вкажіть функцію, яка проходить через точку (-1;4).

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест