Графічні об’єкти, розташовані на вікні програми для показу або введення даних, виконання дій або полегшення роботи: текстові поля, списки, перемикачі, кнопки, прапорці тощо - це
Який варіант буде правильним, щоб заповнити пропуски:
Елемент керування = властивості (...) + методи (...) + події (...)
Виділяють такі основні типи подій:
Клацання лівою кнопкою миші - це ...
Рух миші - це ...
Клацання середньою кнопкою миші - це ...
Клацання правою кнопкою миші - це ...
Подвійне клацання лівою кнопкою миші - це ...
Частина програми, що виконує певні дії у відповідь на подію (спричинену, наприклад, дією користувача) - це
Для додавання елемента керування кнопка до вікна програми з графічними елементами, яке створене мовою Python з використанням модуля tkinter, використовують команду Label().
Для неалфавітних клавіш існують спеціальні зарезервовані слова, для натискання клавіші Enter - це
Графічні об’єкти, розташовані на вікні програми для показу або введення даних, виконання дій або полегшення роботи: текстові поля, списки, перемикачі, кнопки, прапорці тощо - це
Елемент керування, що складається з текстових рядків, які може обирати користувач:
Для створення «Текстового поля» потрібно використати конструктор:
Для виведення елементів керування у вікні програми використовують методи:
Модуль tkinter використовується для:
Команда для створення вікна vik1 має таку структуру:
Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:
За допомогою nap=Label (vik1, text='Всім привіт'):
Програма, яка генерує вікно в Python висотою 300, шириною 500
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома