... - це графічні об’єкти, розташовані на вікні
програми для показу або введення даних, виконання дій або полегшення роботи: текстові поля, списки, перемикачі, кнопки, прапорці тощо.
Основні типи подій:
Елемент керування умовно можна описати формулою:
Для додавання елемента керування кнопка до вікна програми з
графічними елементами, яке створене мовою Python з використанням
модуля tkinter, використовують команду
Так само, як і напис, об’єкт кнопка може мати свої властивості,
які описують службовими словами:
Розміщенням кнопок, як і іншими елементами керування на вікні,
управляють за допомогою властивостей методу pack():
- це частина програми, що виконує певні дії у відповідь на подію (спричинену, наприклад, дією користувача).
Зв’язувати об’єкт керування, подію та дію можна й за допомогою
методу bind. У функцій-обробників, які викликають через bind, а
не через властивість command, має обов’язково бути параметр event,
через який передається подія.
Тоді виклик цієї функції задається конструкцією:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома