Прочитайте текст. Виконайте подані після нього завдання 1 і 2.
(1)У зоопарку, на жаль, не побачиш, як красиво злітає табунець рожевих фламінго. (2) Про тут можна спостерігати характерний танок птахів. (3) Зоологи його називають «кормовий». (4) Ходять фламінго басейном і кумедно дріботять ногами. (5) У такий спосіб на волі вони здіймають мул і виловлюють молюсків, рачків, збирають водорості.
1. Вставне слово ( словосполучення слів) є в реченні
Прочитайте текст. Виконайте подані після нього завдання 1 і 2.
(1)У зоопарку, на жаль, не побачиш, як красиво злітає табунець рожевих фламінго. (2) Про тут можна спостерігати характерний танок птахів. (3) Зоологи його називають «кормовий». (4) Ходять фламінго басейном і кумедно дріботять ногами. (5) У такий спосіб на волі вони здіймають мул і виловлюють молюсків, рачків, збирають водорості.
2.Однорідні додатки є в реченні
3. Вставні слова здається, мабуть, можливо вживають у мовленні для того, щоб передати
4. Двокрапку перед однорідними членами речення треба поставити в реченні.
а)
б)
в)
г) Прилетіла пташка додому, заспівала пісню знайому.
5. Тире після однорідних членів речення треба поставити в реченні.
6. Вставні слова звичайно, безумовно, дійсно вживають у мовленні для того, щоб передати
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома