Контрольна робота . Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова. Складне речення. Пряма мова. Діалог.

Додано: 6 травня 2020
Предмет: Українська мова, 5 клас
Тест виконано: 234 рази
12 запитань
Запитання 1

Однорідні члени є реченні

А) Ластівочко сизокрила, звідки ти прилетіла?

Б)А вітер гуде, шипить,свистить, гасає.

В)Уночі несподівано піднявся вітер.

Г)Дзвени,моя пісне крилата,в вітрах світової весни.

варіанти відповідей

А) Ластівочко сизокрила, звідки ти прилетіла?



Б)А вітер гуде, шипить,свистить, гасає.



В)Уночі несподівано піднявся вітер.



Г)Дзвени,моя пісне крилата,в вітрах світової весни.

Запитання 2

Кому перед сполучником і треба поставити в реченні

А)Убрався в жупан і думає ,що він пан.

Б)Я нині знову буду говорити про почуття високі і святі.

В)І даль і гай і темні кручі відбились в лагідній воді.

Г)Ходять фламінго басейном і кумедно дріботять ногами.

варіанти відповідей

А)Убрався в жупан і думає ,що він пан.



Б)Я нині знову буду говорити про почуття високі і святі.



В)І даль і гай і темні кручі відбились в лагідній воді.



Г)Ходять фламінго басейном і кумедно дріботять ногами.

Запитання 3

Вставне слово вжито в реченні

А)Може, у нього серце болить за своєю дитиною.

Б) Вернусь хоч погляну на дочку та сина.

В)Мені здалося, що пішов дощ.

Г) Люди кажуть,що мудрість приходить з роками.

варіанти відповідей

А)Може, у нього серце болить за своєю дитиною.



Б) Вернусь хоч погляну на дочку та сина.


В)Мені здалося, що пішов дощ.



Г) Люди кажуть,що мудрість приходить з роками.

Запитання 4

Двокрапку перед однорідними членами речення треба поставити в реченні

А)Прилетіла пташка додому, заспівала пісню знайому.

Б) Співають птицями діброви,шумлять, хвилюються жита.

В)Усе поволі зникає море,скелі,земля.

Г) Важкі краплі роси падали зрідка і тихо.

варіанти відповідей

А)Прилетіла пташка додому, заспівала пісню знайому.



Б) Співають птицями діброви,шумлять, хвилюються жита.



В)Усе поволі зникає море,скелі,земля.



Г) Важкі краплі роси падали зрідка і тихо.

Запитання 5

Тире після однорідних членів речення треба поставити в реченні

А)Трудився лютий до світанку і замарозив геть ставок.

Б)Блукає вечір таємниче і заглядає у вікно.

В) Усе мене тішить ліси,садки, озера,річки.

Г)Рідні місця, знайомі хатки, садки ,доріжки все миготить в очах.

варіанти відповідей

А)Трудився лютий до світанку і замарозив геть ставок.



Б)Блукає вечір таємниче і заглядає у вікно.



В) Усе мене тішить ліси,садки, озера,річки.



Г)Рідні місця, знайомі хатки, садки ,доріжки все миготить в очах.

Запитання 6

Потребує редагування речення

А)Я люблю читати пригодницькі повісті Всеволода Нестайка.

Б)Мама поставила на святковий стіл новий посуд і тарілки.

В) Через багато років колишні однокласники зібралися на зустріч.

Г) У садку біля хати росли яблуні, груші й абрикоси.

варіанти відповідей

А)Я люблю читати пригодницькі повісті Всеволода Нестайка.



Б)Мама поставила на святковий стіл новий посуд і тарілки.



В) Через багато років колишні однокласники зібралися на зустріч.



Г) У садку біля хати росли яблуні, груші й абрикоси.

Запитання 7

Неправильно побудоване речення

А) Учні нашого класу провели канікули весело й різноманітно.

Б) У Сергія в акваріумі вже рік живуть золоті рибки.

В) Після обіду сестричка помила чашки,тарілки,виделки.

Г)На присадибній ділянці ростуть картопля й овочі.

варіанти відповідей

А) Учні нашого класу провели канікули весело й різноманітно.



Б) У Сергія в акваріумі вже рік живуть золоті рибки.



В) Після обіду сестричка помила чашки,тарілки,виделки.



Г)На присадибній ділянці ростуть картопля й овочі.

Запитання 8

Складним є речення

А) Перша бджілка вилітає, красне сонце прославляє.

Б)В річках тепло ламає кригу та підтопляє береги.

В)Дзвенить у зорях небо чисте, палає синім льодом шлях.

Г)Мати перша навчила мене либити роси,любисток і калину.

варіанти відповідей

А) Перша бджілка вилітає, красне сонце прославляє.



Б)В річках тепло ламає кригу та підтопляє береги.



В)Дзвенить у зорях небо чисте, палає синім льодом шлях.



Г)Мати перша навчила мене либити роси,любисток і калину.

Запитання 9

Виділіть речення зі звертанням

А)Забудь мене,пташко,забудь, не журись.

Б)О,недаремно,в степах гули гармати.

В) А що, знайшли якогось майстра?

Г)Софія - найстаріший пам'ятник, золота окраса Києва.

варіанти відповідей

А)Забудь мене,пташко,забудь, не журись.



Б)О,недаремно,в степах гули гармати.


В) А що, знайшли якогось майстра?



Г)Софія - найстаріший пам'ятник, золота окраса Києва.

Запитання 10

Неправильно розставлені розділов знаки в реченні зі звертанням

А) Чи знаєш ти,хлопче, якого коня тобі серед поля вготовила доля?

Б)Ще нам ,браття молодії, усміхнеться доля.

В)Живи ,Україно,живи для краси...

Г)Вийди,вийди сонечко, на дідове полечко.

варіанти відповідей

А) Чи знаєш ти,хлопче, якого коня тобі серед поля вготовила доля?



Б)Ще нам ,браття молодії, усміхнеться доля.



В)Живи ,Україно,живи для краси...



Г)Вийди,вийди сонечко, на дідове полечко.

Запитання 11

Вкажіть речення з прямою мовою

А)"Бабусю,а коли у вас день народження?" - запитав онук.

Б) Співають у псні,що нема найкращого на вроду,як ясна зоря в погоду.

В) Оленка сказала,що піде поливати квіти.

Г)Спи ж ти,малесенький,пізній-бо час.

варіанти відповідей

А)"Бабусю,а коли у вас день народження?" - запитав онук.



Б) Співають у псні,що нема найкращого на вроду,як ясна зоря в погоду.



В) Оленка сказала,що піде поливати квіти.



Г)Спи ж ти,малесенький,пізній-бо час.

Запитання 12

Пунктуаційну помилку (пропущено або неправильно розставлено кому) допущено в реченні

А) Сосни немов розступились і обгорнули поляну.

Б) Налетів сильний і холодний вітер , і зірвав останні листочки з берізки.

В)Я пригорнусь до тебе піснею і яворами.

Г) Я машинально зриваю звіт яблуні і прикладаю холодну квітку до лиця.

варіанти відповідей

А) Сосни немов розступились і обгорнули поляну.



Б) Налетів сильний і холодний вітер , і зірвав останні листочки з берізки.



В)Я пригорнусь до тебе піснею і яворами.



Г) Я машинально зриваю звіт яблуні і прикладаю холодну квітку до лиця.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест