Охорона праці в галузі Модуль 2.

Додано: 28 квітня 2021
Предмет: Основи здоров’я, 11 клас
Тест виконано: 83 рази
15 запитань
Запитання 1

Що необхідно розуміти під поняттям "нещасний випадок на виробництві" згідно з ДСТУ 2293-99?


варіанти відповідей

Це травма, яка отримана працівником при виконанні безпосередніх посадових обов'язків.

Це раптове погіршення стану здоров'я чи настання смерті працівника під час виконання ним трудових обов'язків внаслідок короткочасного (тривалістю не довше однієї робочої зміни) впливу небезпечного або шкідливого чинника.

Це наслідок впливу на працівника небезпечних та шкідливих виробничих чинників під час роботи на підприємстві.

Це дія на працівника небезпечних чинників виробни­чого середовища, яка спричиняє загибель потерпілого.

Запитання 2

Що означає поняття виробнича травма?

 


варіанти відповідей

Це травма, одержана працівником по дорозі з роботи додому.

Це травма, одержана працівником в домашніх умовах.

Це травма, одержана працівником на виробництві при недотриманні вимог безпеки іншим працівником.

Це травма, одержана працівником на виробництві при недотриманні вимог безпеки.

Запитання 3

На підприємствах яких форм власності розслідують та беруть на облік нещасні випадки виробничого характеру?

    

варіанти відповідей

На всіх підприємствах незалежно від форм власності.

На приватних та кооперативних.

На колективних та комунальних.

Тільки на державних.

Запитання 4

Яким нормативним документом регламентується порядок розслідування та ведення обліку нещасних випадків на виробництві?

    

варіанти відповідей

Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду.

 Кодексом законів про працю.

Кримінальним кодексом.

Постанова КМУ від 17 квітня 2019 р. № 337 Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві. 

Запитання 5

В який термін проводиться розслідування нещасних випадків на виробництві?

  

варіанти відповідей

Протягом 3 робочих днів.

Протягом 1 робочого дня.

Протягом 10 календарних днів.

Протягом 90 календарних днів.

Запитання 6

В який термін проводиться спеціальне розслідування нещасних випадків на виробництві?

   

варіанти відповідей

 Протягом 10 робочих днів.

Протягом 1 робочого дня.

Протягом 30 календарних днів.

Протягом 180 календарних днів.

Запитання 7

В яких випадках проводиться спеціальне розслідування нещасних випадків на виробництві?




варіанти відповідей

Тільки при нещасних випадках зі смертельними наслідками.

Тільки при нещасних випадках зі смертельними наслідками з кількістю загиблих більше 5.

 Тільки з ініціативи прокуратури.

Нещасні випадки зі смертельними наслідками; групові нещасні випадки, які сталися одночасно з двома і більше праців­никами, незалежно від ступеня тяжкості отриманих ними травм; випадки смерті працівників на підприємстві; випадки зникнення працівників під час виконання трудових (посадових) обов'язків; нещасні випадки, що спричинили тяжкі наслідки, зокрема з можливою інвалідністю потерпілого.

Запитання 8

Які документи складає комісія за результатами розслідування нещасного випадку на виробництві?


варіанти відповідей

 Пояснювальну записку; протокол розслідування; висновки.

Акти за формою Н-1, Н-5, та картку обліку професійного захворювання (у випадку гострого про­фесійного захворювання, отруєння, пов'язаного з виробництвом).

Акт за формою НТ, протокол розслідування, поясню­вальну записку.

 Висновки експертної комісії, акт за формою НТ.

Запитання 9

У скількох примірниках складають акт за фор­мою Н-1?


варіанти відповідей

 Не менше 15 примірників кожного акту.

Не менше 5 примірників кожного акту.

Не більше 3 примірників кожного акту.

По 1 примірнику кожного акту.

Запитання 10

Протягом скількох діб комісії із розслідування необхідно обстежити місце нещасного випадку?


варіанти відповідей

Протягом 30 календарних діб.

Протягом 15 календарних діб.

Протягом 3 робочих діб.

 Протягом 20 календарних діб.

Запитання 11

На скільки категорій поділяють аварії?


варіанти відповідей

На 5 категорій.

На 4 категорії та на 8 груп.

На 3 категорії та на 6 класів.

На 2 категорії.

Запитання 12

Які аварії належать до І категорії?

    


варіанти відповідей

Аварії, внаслідок яких загинуло 5 чи травмовано 10 і більше осіб; стався викид отруйних, радіоактивних та небезпеч­них речовин за межі санітарно-захисної зони підприємства; збільшилася концентрація забруднювальних речовин у навко­лишньому природному середовищі більше ніж у 10 разів; зруй­новано будівлі, споруди, основні конструкції об'єкта, що ство­рило загрозу для життя і здоров'я працівників підприємства чи населення.

Аварії, внаслідок яких загинуло 15 чи травмовано 25 і більше осіб; повністю зруйновано будівлі, споруди.

Аварії, внаслідок яких загинуло 2 чи травмовано 5 і більше осіб.

Аварії, внаслідок яких загинуло 1 чи травмовано 2 і більше осіб.

Запитання 13

Які методи використовуються для дослідження (аналізу) виробничого травматизму?

  

варіанти відповідей

Тільки статистичний та топографічний.

Статистичний, монографічний, топографічний, анкету­вання, експертних оцінок, моделювання причинних зв'язків, груповий, економічний, ергономічний, психофізіологічний.

Тільки статистичний та анкетування.

Дактилоскопічний, статистичний, екологічний, топо­графічний, експертний, опитування свідків, прогностичний, причинно-наслідкових зв'язків.


Запитання 14

На які групи поділяють причини виробничого трав­матизму та професійних захворювань?

 

варіанти відповідей

Організаційні, технічні, технологічні, психофізіологіч­ні, санітарно-гігієнічні, економічні.

Економічні, соціально-політичні, екологічні, природні, техногенні.

Природні, техногенні.

Фізичні, хімічні, біологічні, соціально-економічні, природні, техногенні.


Запитання 15

Які групи заходів використовують для профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань?


варіанти відповідей

Соціальні, технічні, психофізіологічні.

Навчально-тренувальні, технічні, медико-профілактичні.

Економічні, технологічні, навчально-тренувальні.

Технічні, організаційні.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест