Олександр Олесь

Додано: 4 квітня 2020
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 2926 разів
30 запитань
Запитання 1

Справжнє прізвище Олександра Олеся

варіанти відповідей

Кандиба

Губенко

Рудченко

Тобілевич

Стрілець

Запитання 2

Олександра Олеся стосуються усі характеристики, ОКРІМ

варіанти відповідей

«бард національного відродження»

автор збірки «З журбою радість обнялась»

«майстер віршованої форми і легких граціозних

пісень»

як дипломат представляв уряд незалежної

України 1919 року в Будапешті

належить до митців «розстріляного відродження»

Запитання 3

За родовою ознакою твір Олександра Олеся «Чари ночі»

варіанти відповідей

епічний

ліричний

ліро-епічний

драматичний

Запитання 4

За жанром твір Олександра Олеся «Чари ночі» -

варіанти відповідей

сонет

романс

елегія

етюд

балада

Запитання 5

Твір Олександра Олеся «Чари ночі» належить до такої тематичної групи, як

варіанти відповідей

філософська лірика

інтимна лірика

пейзажна лірика

патріотична лірика

громадянська лірика

Запитання 6

Провідний мотив твору Олександра Олеся «Чари ночі» -

варіанти відповідей

оптимістичний погляд на життя

краса літньої української ночі

сенс людського життя

захоплення красою життя і красою кохання

нестерпна туга за втраченим коханням

Запитання 7

У рядках

Сміються, плачуть солов'ї

І б'ють піснями в груди:

«Цілуй, цілуй, цілуй її, -

Знов молодість не буде»

використано

варіанти відповідей

епітет

паралелізм

метонімію

порівняння

синоніми

Запитання 8

Повторюючи першу строфу в кінці вірша, тобто обрамлюючи його, автор використовує

варіанти відповідей

заперечне порівняння

постійні епітети

кільцеву композицію

риторичне запитання

риторичне Ствердження

Запитання 9

У рядку «Сміються, плачуть солов'ї» використано

варіанти відповідей

метонімію

оксиморон

паралелізм

персоніфікацію

порівняння

Запитання 10

У рядках «... уся земля тремтить / В палких

обіймах ночі», «... ввесь світ співає»

використано

варіанти відповідей

порівняння

синекдоху

інверсію

персоніфікацію

паралелізм

Запитання 11

В уривку

Весна іде назустріч вам,

Весна в сей час вам рада

використано такий засіб поетичного синтаксису, як

варіанти відповідей

інверсія

анафора


паралелізм

епіфора

оксиморон

Запитання 12

У рядках

Життя - єдина мить,

Для смерті ж - вічність ціла

використано такий засіб Поетичного синтаксису, як

варіанти відповідей

анафора

паралелізм

антитеза

тавтологія

епіфора

Запитання 13

Слова

Чому ж стоїш без руху ти,

Коли ввесь світ співає?

є

варіанти відповідей

риторичним звертанням

риторичним ствердженням

заперечним порівнянням

риторичним запитанням

постійним епітетом

Запитання 14

У рядках

І хочеш ти вернуть собі,

Як Фауст, дні минулі...

використано

варіанти відповідей

паралелізм

тавтологію

порівняння

оксиморон

епіфору

Запитання 15

У реченні «Сміються, плачуть солов'ї» використано такий засіб поетичного синтаксису, як

варіанти відповідей

паралелізм

антитеза

тавтологія

інверсія

анафора

Запитання 16

Поезія «Чари ночі» належить до збірки

варіанти відповідей

«На крилах пісень»

«З вершин і низин»

«Будь мечем моїм»

«З журбою радість обнялась»

«Думи і мрії»

Запитання 17

Твір «О слово рідне! Орле скутий!..» належить

до збірки

варіанти відповідей

«Тиша і грім»

«З вершин і низин»

«Відгуки»

«Будь мечем моїм»

«З журбою радість обнялась»

Запитання 18

За родовою ознакою твір Олександра Олеся «О слово рідне! Орле скутий!..»

варіанти відповідей

епічний

ліричний

ліро-епічний

драматичний

Запитання 19

За жанром твір Олександра Олеся «О слово рідне! Орле скутий!..»

варіанти відповідей

сонет

ліричний вірш

елегія

ода

балада

Запитання 20

Твір Олександра Олеся «О слово рідне! Орле скутий!..» належить до такої тематичної групи, як

варіанти відповідей

філософська лірика

інтимна лірика

пейзажна лірика

патріотична лірика

медитативна лірика

Запитання 21

За жанровим різновидом твір «О слово рідне! Орле скутий!..» - це

варіанти відповідей

вірш-рефлексія

вірш-реквієм

вірш-медитація

вірш-алегорія

вірш-гімн

Запитання 22

У рядках

О слово! Будь мечем моїм!

Ні, сонцем стань! Вгорі спинися,

Осяй мій край і розлетися

Дощами судними над ним

НЕМАЄ такого художнього засобу, як

варіанти відповідей

символ

риторичні фігури

паралелізм

метафора

епітет

Запитання 23

Ідея поезії «О слово рідне! Орле скутий!..» - це

варіанти відповідей

заклик жити повнокровним життям

возвеличення мужніх борців за волю і процвітання України

віра в національне відродження країни

викриття показного патріотизму

утвердження рідного слова як духовної зброї нації

Запитання 24

Слова «О слово рідне!» в поезії «О слово рідне! Орле скутий!..» є

варіанти відповідей

епіфорою

анафорою

тавтологією

рефреном

оксимороном

Запитання 25

Поезія «О слово рідне! Орле скутий!..» написана в руслі

варіанти відповідей

імпресіонізму

символізму

неореалізму

експресіонізму

неокласицизму

Запитання 26

У поезії «О слово рідне! Орле скутий!..» згадується річка

варіанти відповідей

Черемош

Дніпре

Дунай

Дністер

Ворскла

Запитання 27

Будь мечем моїм!

Ні, сонцем стань! Вгорі спинися,

Осяй мій край і розлетися

Дощами судними над ним

так звертається поет до

варіанти відповідей

мистецтва

свого хобі

рідного слова

думки

неба

Запитання 28

Провідним мотивом поезії «О слово рідне! Орле скутий!..» є

варіанти відповідей

талант бачити красу в повсякденні

викриття показного патріотизму

любов до рідної мови і заклик до її збереження

уславлення героїзму полеглих за незалежність України борців

гімн коханню

Запитання 29

У рядках

О слово рідне! Шум дерев!

Музика зір блакитнооких,

Шовковий спів степів широких,

Дніпра між ними левій рев...

використано такий засіб поетичного синтаксису, як

варіанти відповідей

тавтологія

оксиморон

паралелізм

інверсія

анафора

Запитання 30

В уривку

Музика зір блакитнооких,

Шовковий спів степів широких...

використано такі художні засоби, як

варіанти відповідей

епітет та оксиморон

порівняння та епітет

метонімія та гіпербола

синекдоха та метафора

епітет та персоніфікація

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест