Які із зображених об' єктів перебувають на організмовому рівні організації?
Вчений Ч. Дарвін розглядає еволюцію як процес:
Особливістю якого рівня організації живої матерії є взаємодія тканин, органів, систем органів?
Екологія вивчає:
Заслуги шведського природознавця Карла Ліннея:
Еукаріотичні організми об’єднують у царства:
В основу якого критерію виду покладено вивчення процесів життєдіяльності організмів?
Головною рушійною силою еволюціі за Дарвіном є
Еволюційний процес розходження ознак споріднених груп організмів внаслідок адаптаціі до різних умов існування називається:
Екологічний критерій виду дає інформацію про:
Зміна частот зустрічальності алелей у популяціі називається:
Геном вірусу може бути представлений:
Яке значення мають віруси?
Віруси відкрив...
Віруси призводять до:
Що спільного у вірусів з організмами?
3 чого складаються пріони?
Віруси:
Нобелівську премію за відкриття пріонів отримав..
Пріони спричинюють:
Що відрізняє віроїди від вірусів?
Пріони характеризуються:
Які бактерії називають коками?
ДНК бактерій формує
Прокаріотами є:
Які бактерії живляться органічними сполуками відмерлих решток?
Які зі структур є обовязковими для бактеріальних клітин?
Особливостями покритонасінних рослин є:
Як рослина може реагувати на зміну інтенсивності освітлення?
Розвинута дихальна система притаманна представникам таких груп тварин:
У виконанні яких функцій бере участь пір"я птахів?
Редуцентами є:
У результаті мейозу в організмі мохів утворюються..
Поїдання великої упаковки дуже солоних чіпсів:
Укажіть елемент клітинної будови, який є спільним у грибів і рослин, але не у грибів і тварин.
Хто запропонував назву "біологія"?
Особливістю якого рівняорганізації живого є обмін спадковою інформацією та передавання її потомству в межах одного виду?
Завдяки яким фундаментальним властивостям життя існує тривалий час
Вкажіть яка з властивостей живого відповідає такому визначенню: "Здатність набувати нових ознак впродовж індивідуального розвитку".
Хто вперше запропонував термін "Екологія"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома