Основним здобутком схоластики, яка оформилася у ІХ–ХІІ ст., є:
Інтуїтивне пояснення явища без проміжної аргументації, без усвідомлення всієї сутності зв’язків, на базі яких робиться висновок-це:
Логічно-системний опис властивостей, відносин і законів певної множини ідеальних об'єктів-це
Сукупність конкретно-історичних когнітивних і ціннісних засобів пізнання, що визнані науковим співтовариством і забезпечують реалізацію наукової діяльності-це:
Природу пізнання, закономірності пізнавальної діяльності людини, її пізнавальні можливості та здібності вивчає:
Напрям у теорії пізнання, що визнає чуттєвий досвід джерелом знань і стверджує, що всі знання ґрунтуються на досвіді. Протистоїть раціоналізму та містицизму-це:
Пізнання законів розвитку природи і суспільства, їх вплив на предмети та явища, їх властивості та відношення, що виконується за допомогою логічного та абстрактного мислення-це мета:
Оберіть три правильні відповіді. Назвіть методи теоретичних досліджень:
Оберіть три правильні відповіді. Гіпотези бувають:
Оберіть три правильні відповіді. Назвіть три рівні методологічних принципів науки:
Оберіть три правильні відповіді. Загальні методи пізнання поділяють на три групи:
Оберіть три правильні відповіді. Назвіть методи емпіричних
досліджень:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома