ОНП

Додано: 2 грудня
Предмет:
20 запитань
Запитання 1

Природу пізнання, закономірності пізнавальної діяльності людини, її пізнавальні можливості та здібності вивчає:

варіанти відповідей

cинергетика

гносеологія

 аксіологія


праксеологія

Запитання 2

Сукупність конкретно-історичних когнітивних і ціннісних засобів пізнання, що визнані науковим співтовариством і забезпечують реалізацію наукової діяльності-це

варіанти відповідей

cинергетика

 гносеологія

парадигма

методологія

Запитання 3

3. Міждисциплінарна концепція самоорганізації складних систем у процесі їх еволюції-це:

варіанти відповідей

cинергетика

гносеологія

аксіологія

праксеологія

Запитання 4

4. Системність науки реалізується становленням та розвитком її як окремого:

варіанти відповідей

соціального інституту

 суспільного інституту

загального інституту

наукового інституту

Запитання 5

 Узагальнений опис даних спостереження та експерименту у вигляді безлічі фактів і феноменологічних законів-це:

варіанти відповідей

сенсуативне знання

 теоретичне знання

емпіричне знання

метатеоретичне знання

Запитання 6

6. Форма наукового пізнання, яка відображає зв'язки і закономірності дійсності та спрямована на її перетворення, а також поєднує істинне знання про дійсність та суб'єктивну мету її перетворення-це

варіанти відповідей

гіпотеза

теорія


ідея

проблема

Запитання 7

Система достовірного, об’єктивного, доведеного, перевіреного практикою, знання сутнісних характеристик певного фрагменту реальності-це:

варіанти відповідей

гіпотеза

теорія

концепція

проблема

Запитання 8

Логічно-системний опис властивостей, відносин і законів певної множини ідеальних об'єктів-це:


варіанти відповідей

сенсуативне знання


теоретичне знання


емпіричне знання


метатеоретичне знання

Запитання 9

9. Форма і засіб наукового пізнання, за допомогою яких формується один із можливих варіантів вирішення проблеми, істинність якої ще не встановлена і не доведена-це:

варіанти відповідей

гіпотеза

теорія

концепція

проблема

Запитання 10

10.Форма та засіб наукового пізнання, яка є способом розуміння, пояснення, тлумачення основної ідеї теорії, це науково обґрун

варіанти відповідей

гіпотеза

теорія

концепція

проблема

Запитання 11

Аксіологія-це теорія:


варіанти відповідей

ірраціональності

раціональності

об’єктивності


цінностей

Запитання 12

12.Синергетика як теорія, досліджує

варіанти відповідей

організуючі

складні

самоорганізуючі

прості

Запитання 13

13.Назвіть хронологічні рамки періоду розвитку некласичної філософії:


варіанти відповідей

друга пол. ХVІI– ХVІII ст.

друга пол. ХVІII –ХІХ ст.

друга пол. ХІХ–ХХ ст.


друга пол. ХХ–ХХI ст.

Запитання 14

Науку кінця ХХ – початку ХХІ ст. називають:


варіанти відповідей

постнекласичною

класичною


некласичною


неокласичною

Запитання 15

Започаткований французьким філософом О. Контом, філософський напрям, що об`єднав ті течії, школи, концепції, які у розв`язанні філософських проблем надавали перевагу не абстрактно-метафізичним підходам, а науковим засобам або «позитивному» знанню-це:


варіанти відповідей

неопозитивізм


протопозитивізм

позитивізм

постпозитивізм

Запитання 16

Виокремлюють два типи класифікації знання:

варіанти відповідей

систематизований та дескриптивний

системний та дескриптивний

структурний та деструктивний

структурний та дескриптивний

Запитання 17

7.Поняття науки містить три складові:

варіанти відповідей

наукові знання, діяльність, соціальне вчення

наукові знання, діяльність, соціальні інститути

наукові знання, буття, соціальні інститути

наукові знання, навчання, соціальні інститути

Запитання 18

Провідний елемент наукового простору, впорядкована в просторі й часі знаково-символічна система вираження пізнавальної діяльності людини-

варіанти відповідей

пізнавальне знання

емпіричне знання

наукове знання

теоретичне знання

Запитання 19

.Фрагмент (частина) будь-якої реальності (природної, соціальної, суб’єктивної, розумової, душевної та ін.), який не збігається у цей момент з інтелектом, що пізнає, та на який спрямована пізнавальна активність-це:

варіанти відповідей

субʼєкт пізнання

предмет пізнання

метод пізнання

обʼєкт пізнання

Запитання 20

Основне завдання наукового пізнання-це відкриття:

варіанти відповідей

теоретичних законів дійсності

об'єктивних законів дійсності

суб'єктивних законів дійсності

точних законів дійсності

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест