Природу пізнання, закономірності пізнавальної діяльності людини, її пізнавальні можливості та здібності вивчає:
Сукупність конкретно-історичних когнітивних і ціннісних засобів пізнання, що визнані науковим співтовариством і забезпечують реалізацію наукової діяльності-це
3. Міждисциплінарна концепція самоорганізації складних систем у процесі їх еволюції-це:
4. Системність науки реалізується становленням та розвитком її як окремого:
Узагальнений опис даних спостереження та експерименту у вигляді безлічі фактів і феноменологічних законів-це:
6. Форма наукового пізнання, яка відображає зв'язки і закономірності дійсності та спрямована на її перетворення, а також поєднує істинне знання про дійсність та суб'єктивну мету її перетворення-це
Система достовірного, об’єктивного, доведеного, перевіреного практикою, знання сутнісних характеристик певного фрагменту реальності-це:
Логічно-системний опис властивостей, відносин і законів певної множини ідеальних об'єктів-це:
9. Форма і засіб наукового пізнання, за допомогою яких формується один із можливих варіантів вирішення проблеми, істинність якої ще не встановлена і не доведена-це:
10.Форма та засіб наукового пізнання, яка є способом розуміння, пояснення, тлумачення основної ідеї теорії, це науково обґрун
Аксіологія-це теорія:
12.Синергетика як теорія, досліджує
13.Назвіть хронологічні рамки періоду розвитку некласичної філософії:
Науку кінця ХХ – початку ХХІ ст. називають:
Започаткований французьким філософом О. Контом, філософський напрям, що об`єднав ті течії, школи, концепції, які у розв`язанні філософських проблем надавали перевагу не абстрактно-метафізичним підходам, а науковим засобам або «позитивному» знанню-це:
Виокремлюють два типи класифікації знання:
7.Поняття науки містить три складові:
Провідний елемент наукового простору, впорядкована в просторі й часі знаково-символічна система вираження пізнавальної діяльності людини-
.Фрагмент (частина) будь-якої реальності (природної, соціальної, суб’єктивної, розумової, душевної та ін.), який не збігається у цей момент з інтелектом, що пізнає, та на який спрямована пізнавальна активність-це:
Основне завдання наукового пізнання-це відкриття:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома