Опрацювання подій

Додано: 30 листопада 2021
Предмет: Інформатика, 10 клас
Тест виконано: 264 рази
9 запитань
Запитання 1

Компонент Button застосовується:

Позначте одну правильну відповідь

варіанти відповідей

для виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

для виведення зображень 

для запуску чи закінчення певного процесу 

як контейнер для інших віджетів 

Запитання 2

Компонент Label застосовується:

Позначте одну правильну відповідь

варіанти відповідей

для виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу 

для виведення зображень  

для запуску чи закінчення певного процесу  

 як контейнер для інших віджетів 

Запитання 3

Які кроки потрібно виконати для того, щоб прикріпити до віджета Button обробник події Натискання на кнопку?

Позначте всі правильні відповіді

варіанти відповідей

Задати властивості для налаштування вигляду кнопки 

Присвоїти параметру command посилання на метод — обробник події 

При створенні об’єкта в переліку атрибутів указати параметр command

Додати на кнопку малюнок із графічного файла 

Запитання 4

Які з висловлювань є істинними?

Позначте всі правильні відповіді

варіанти відповідей

Локальні змінні «не видно» з інших методів і з основної програми  

Доступ до локальної змінної можна отримати по всій програмі в будь-якому методі 

Доступ до глобальної змінної можна отримати по всій програмі в будь-якому методі 

Щоб змінити глобальну змінну всередині методу, необхідно використовувати ключове слово global 

Запитання 5

Набір графічних компонентів містить модуль:

Позначте одну правильну відповідь

варіанти відповідей

tkinter

turtle

title

randint

Запитання 6

Який із операторів створює вікно програми?

Позначте одну правильну відповідь

варіанти відповідей

 root.title ('Графічна програма')

root = Tk()

 root.mainloop()

root.geometry('250x150')

Запитання 7

Які методи призначені для відображення створеного об’єкта у вікні програми?

Позначте всі правильні відповіді

варіанти відповідей

 pack()

 geometry()

config()

 place()

Запитання 8

Які властивості можна задати під час створення об’єкта Label?

Позначте всі правильні відповіді

варіанти відповідей

image

text

bg, fg

font

Запитання 9

Командна кнопка - це .....

варіанти відповідей

об'єкт класу Button, що застосовується для запуску чи закінчення певного процесу

один з елементів управління

 будь-який екранний елемент з окресленою межею, натискання на який призводить до якоїсь дії

стандартизований компонент графічного інтерфейсу, з яким взаємодіє користувач

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест