Опрацювання подій. Організація діалогу з користувачем

Перед виконанням тесту опрацювати п.п. 18,19 підручника "Інформатика 6" під.ред.Бондаренко О., виконати приклади, наведені в тексті та вправи 18,19

Додано: 21 листопада 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 22 рази
19 запитань
Запитання 1

Для чого застосовується компонент командна кнопка?

варіанти відповідей

Для запуску певного процесу

Для закінчення певного процесу

Для запуску або закінчення певного процесу

Запитання 2

До якого класу відноситься командна кнопка?

варіанти відповідей

Button

Python

Запитання 3

Які атрибути відповідають за зовнішній вигляд кнопки?

варіанти відповідей

Label: text, width, height, bg, fg, font.

Button: text, width, height, bg, fg, font, activebackground, activeforeground 

Запитання 4

Яка основна риса програм із графічним інтерфейсом?

варіанти відповідей

Інтерактивність

Швидкість

Запитання 5

Які функції виконує віджет Label?

варіанти відповідей

Дозволяє виводити інформацію

Дозволяє вводити інформацію

Запитання 6

Які функції виконує віджет Entry?

варіанти відповідей

Це поле для введення тексту

Це поле для виведення тексту

Це поле для введення і виведення тексту

Запитання 7

Який основний атрибут віджета Entry ?

варіанти відповідей

root

text

Запитання 8

Назвіть основні методи елемента Entry,та їх призначення

варіанти відповідей

Метод get() дозволяє отримати значення,що міститься в текстовому полі

Метод insert(index,str) виводить у текстове поле рядок

Метод delete(first,last) вилучає символи, починаючи із знакомісця first до знакомісця last.

Запитання 9

За допомогою якого модуля пакет tkinter надає доступ до вікон повідомлень?

варіанти відповідей

messagebox

Label

Запитання 10

Компонент Entry застосовується:

варіанти відповідей

для введення та виведення тексту 

для запуску чи закінчення певного процесу   

для виведення зображень 

для виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

Запитання 11

 Як отримати значення з поля об’єкта е1 класу Entry і присвоїти його змінній а цілого типу? 

варіанти відповідей

 a = int(e1.get())

e1.insert(0, а)

entry1.delete(0, END)

Запитання 12

Як вивести до поля об’єкта е1 класу Entry значення змінної а? 

варіанти відповідей

a = int(e1.get())

e1.insert(0, а)

entry1.delete(0, END)

Запитання 13

Створено об’єкт entry1 із такими атрибутами:

entry1 = Entry(root, text = s, width = 10, font = 'Arial 14')

Позначте всі правильні відповіді.


варіанти відповідей

Текст, уведений у текстове поле, зберігається у змінній 

Ширина текстового поля — 10 знакомісць 

Текст, уведений в текстове поле, зберігається у змінній text

Параметри шрифту — Arial, 10 кегль

Запитання 14

Які методи можна викликати для об’єкта messagebox?

Позначте всі правильні відповіді.

варіанти відповідей

showmessage()

showinfo()

showwarning()

showerror()

Запитання 15

Яке вікно повідомлення буде згенероване після виконання операторів:

messagebox.showerror('Увага!', 'а = 0')


варіанти відповідей
Запитання 16

Яке вікно повідомлення буде згенероване після виконання операторів:

messagebox.showinfo('Увага', 'а = 0')

варіанти відповідей
Запитання 17

Яке вікно повідомлення буде згенероване після виконання операторів:

messagebox.showwarning()

варіанти відповідей
Запитання 18

Оберіть призначення оператора:

entry1.delete(0, END)

варіанти відповідей

Очищення текстового поля 

Введення значення змінної а з текстового поля 

Виведення до текстового поля значення змінної а цілого типу 

Видалення з текстового поля 4 символів 

Запитання 19

Оберіть призначення оператора:

entry1.delete(5, 8)

варіанти відповідей

Очищення текстового поля 

Введення значення змінної а з текстового поля 

Виведення до текстового поля значення змінної а цілого типу 

Видалення з текстового поля 4 символів 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест