Оберіть істинне чи хибне твердження:
основне призначення текстових процесорів – введення даних до комірок й обробка їх за потребою користувача
Оберіть істинне чи хибне твердження:
редагування тексту – це внесення змін, доповнень та виправлень
Оберіть істинне чи хибне твердження:
до найпростіших текстових редакторів належить програма MS Word.
Оберіть істинне чи хибне твердження:
форматування тексту – це зміна зовнішнього вигляду тексту
Оберіть операції редагування тексту (символів)
Оберіть операції форматування тексту (символів)
Які властивості має символ як об'єкт текстового документа?
Які властивості має абзац як об'єкт текстового документа?
Вкажіть піктограму, що візуально відображає текстовий процесор MS Word
Основним об’єктом текстових документів є
Яким знаком відмічається поточне місце в документі?
З яких об'єктів складається таблиця?
Оберіть інструмент (інструменти) - накреслення символів
Оберіть інструмент (інструменти) - вирівнювання символів
Оберіть інструмент (інструменти) - міжрядковий інтервал
Оберіть інструмент (інструменти) - маркований список
Яке розширення імені файлів при збереженні за умовчанням текстового процесору Word 2010?
Оберіть істинне чи хибне твердження уведення тексту в текстовий документ: між словами потрібно вводити тільки один пропуск
Оберіть істинне чи хибне твердження уведення тексту в текстовий документ: перед дефісом й після нього вводяться пропуски
Оберіть істинне чи хибне твердження уведення тексту в текстовий документ: перед розділовими знаками пропуск не ставиться
Перегляньте зображення. Оберіть значення властивостей символів для першого абзацу тексту
Які властивості мають графічні зображення в текстовому документі?
Перегляньте зображення. Скільки рядків має таблиця в текстовому документі
Перегляньте зображення. Скільки стовпців має таблиця в текстовому документі
Основним об'єктом текстових процесорів є текстовий документ, який складається із ...
Перегляньте зображення. Які інструменти дозволяють змінити властивості абзацу?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома