М(1)нає літо. Осінь вже бр(2)де,
Лісів багрець торкнувся вер(3)сневий.
І пахне чебр(4)цем, і листя де-не-де,
Кружляючи, лягає під д(5)рева.
Прочитайте уривок з поезії. Літеру и треба писати замість цифри...
А з(1)мля л(2)жить м(3)дова, а поля пожаті мріють, на городах дост(4)гають гарбузи з(5)леноребрі.
Прочитайте речення. Літеру и треба писати замість цифри...
Л(1)тять, пл(2)вуть і сурмлять ув імлі
шовкові, жовті й с(3)зопері птиці
із конт(4)нентів чорної з(5)млі
у рідні грізда, на свої кр(6)ниці.
Прочитайте уривок з поезії. Літеру е треба писати замість цифри...
Літеру и треба писати на місці крапок в усіх словах рядка
Літеру и пропущено в речені
Літеру е пропущено в речені
Прикметник із суфіксом -ськ- утвориться від іменника
Прикметник із суфіксом -ськ- утвориться від іменника
Прикметник із суфіксом -ськ- утвориться від іменника
Правильно утворено обидва прикметники в рядку
Правильно утворено обидва прикметники в рядку
Букву ц на місці пропуску треба писати в обох словах рядка
Правильно написані всі слова рядка
Правильно написані всі слова рядка
Правильно написані обидва слова рядка
Орфографічну помилку допущено в рядку
Букву ч на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
М’який знак на місці пропуску НЕ ТРЕБА писати в усіх словах рядка
Апостроф треба писати в усіх словах рядка
Апостроф треба писати в усіх словах рядка
Апостроф треба писати в усіх словах рядка
У формі орудного відмінка буду відбуватися подвоєння літер в обох іменниках рядка
У формі орудного відмінка буду відбуватися подвоєння літер в обох іменниках рядка
У формі родового відмінка множини НЕ подвоюються літери в обох іменниках усіх рядків, ОКРІМ
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
Літеру з треба писати на місці крапок у всіх словах рядка
Літеру с треба писати на місці крапок у всіх словах рядка
Літеру е треба писати на місці крапок у всіх словах рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома