Орфографічна норма 10 клас

Додано: 4 квітня 2021
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 2054 рази
12 запитань
Запитання 1

У якому варіанті в УСІХ словах відбувається подвоєння внаслідок збігу приголосних?

варіанти відповідей

А тонна, піддати, роззброїти, оббити;


Б бездоріжжя, панна, стаття, суддя;


В зрання, ніччю, століття, розкішшю;


Г молоддю, ванна, юннат, туманність.


Запитання 2

У якому варіанті немає помилок при написанні слів?

варіанти відповідей

А все-таки, з краю, військовостратегічний, сіро-зелений;


Б мало-помалу, радіокомітет, читець-декламатор;

В чорно-білий, складносурядний, психологопедагогічний;

Г високо-кваліфікований, Вернигора, гіпер-звук.


Запитання 3

У якому варіанті ВСІ слова пишуться без апострофа?

варіанти відповідей

А св…ято, міжгір..я, бур..ян, цв..ях;

Б підв..язати, роз..ятрити, верб..я, арф..яр;


В дзв..якнути, р..яст, духм..яний, б..язь;


Г присв..ячую, м..якість, пам..яттю, розіб..ю.


Запитання 4

У якому варіанті допущені помилки у правописі префіксів?

варіанти відповідей

А зхилити, роскроїти, препоганий, безцінний;


Б прибулий, розшити, схвилювати, премилий;


В пристаркуватий, сформований, безшумний, спровокувати.


Г безпричинний, скопійований, преславний, привезти.


Запитання 5

У яких варіантах в усіх складних власних назвах з великої букви пишуться ВСІ слова?

варіанти відповідей

А (к)римський (п)івострів, (с)офійський (с)обор, (д)ень (н)езалежності;

Б (с)вята (т)рійця, (д)ень (с)оборності (у)країни, (і)ван (б)огослов;


В (н)нобелівська (п)ремія, (є)вропейська (п)лоща, (г)олосіївський парк;

Г (є)європейський (с)оюз, (л)іга (н)ацій,  (в)селенський (п)аріарх;

Д (ф)ранківські (с)онети, (з)асдужений (а)ртист, (д)амоклів (м)еч;


Е (ч)ернеча (г)ора, (м)арійчин (в)інок, (о)лімпійські (і)гри.


Запитання 6

Позначте варіанти, у яких УСІ іншомовні слова написано правильно.


варіанти відповідей

А Атлантіда, іраціональний, іміграція, фейєрія;


Б вілла, лібрето, ін’єкція, Алжир.


В журі, харакири, колібрі, бар’єр;

Г діаграма, триумф, Емма, барєр;


Д конвеєр, гравюра, Ніцца, Флорида;


Е ательє, іраціональний, павільйон, десерт.


Запитання 7

У яких варіантах усі слова з НЕ пишуться окремо?

варіанти відповідей

А не/доконаний вид, не/обережний, не/покоїти;


Б дорога не/далека, не/сказавши, не/зроблю;


В не/долік, не/замкнені двері, не/щодавно;


Г не/до/речі, не/три, не/чуваний досі, ніким не/підтверджений факт;


Д не/бачена краса, не/виконана досі робота, не/бажано;


Е ще не/завершена справа, не/зірвані плоди, не/гайно.


Запитання 8

У яких варіантах допущені помилки у ВСІХ словах при вживанні м’якого знака?

варіанти відповідей

А стрілець, мальва, жаль, дончин;

Б гребіньчик, матіньці, брунці, шинйон;


В квітонька, зозулька, матінка, паньщина;


Г тоньший, уманьський, людскість, дивишься;


Д різбяр, їдальня, сподіваються, дзьоб;

Е сопілці, рибальці, дивишся, пісня.


Запитання 9

Робота з текстом. Скільки орфографічних помилок допущено в тексті? Випишіть слова, вирази з помилками відповідно орфографічних норм.


Поширенний в нашому краї і оспіванний у народі барвінок здавна. Значне місце як символ займав він в віруванях давніх словян, насамперед у Києвській русі. З тих пір вічно-зелений чагарничок назавжди ввійшов у побут, звичаї та обряди нашого народу

варіанти відповідей

А        12

Б         11  

В 10

Г 9

Запитання 10

Окремо треба писати виділені слова

варіанти відповідей

іду на/зустріч своїй мрії

на/зустріч вітру йти важко

прямуйте на/зустріч нам

чекаю на/зустріч з тобою

Запитання 11

Разом треба писати слово з часткою - не в реченні

варіанти відповідей

І долину, і криницю на/пам'ять назвали козачою

Було ухвалено йти на/зустріч із Хмельницьким

Альпіністи тільки-но підійшли до/гори

На/дворі сьогодні сонячно - ходімо на пляж

Запитання 12

Усі слова з -не треба писати разом у рядку

варіанти відповідей

Спіткала не/доля, не/завершений урок, не/зводячи очей

Робити щось не/хотя, не/змиті дощем слова, піду не/вдовзі

Вершина не/смаку, не/спокійна дитина, не/покоїти батьків

не/контрольована поведінка, не/мої речі, численні не/доліки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест