Букву и на місці пропуску треба писати в слові:
Букву е треба писати на місці пропуску в слові:
Апостроф треба писати на місці пропуску в слові
Апостроф не треба писати на місці пропуску в слові:
М'який знак на місці пропуску треба писати в слові:
М'який знак на місці пропуску не треба писати в слові:
Спрощення приголосних позначається на письмі в слові:
Спрощення приголосних не позначається на письмі в слові:
Неправильно позначено місце перенесення в слові:
Окремо з не треба писати слово:
Разом з не треба писати слово:
М'який знак треба ставити на місці пропуску в слові:
11. Обидва слова треба писати через дефіс у рядку:
12. Окремо слід писати кожне слово у рядку:
Завжди окремо треба писати слова у варіанті
Окремо з не треба писати слово в рядку
Частку "НЕ" треба писати РАЗОМ з наступним словом у реченні
11. Разом треба писати кожне слово рядка:
Літеру с на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Помилку допущено в усіх словах рядка, ОКРІМ
З великої літери треба писати лише перше слово у власній назві
Правил уживання великої літери та лапок дотримано в рядку
НЕПРАВИЛЬНО позначено місце перенесення слова в рядку
З дефісом треба писати слово
Разом треба писати всі слова рядка
Літери и на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Орфографічну помилку допущено в слові рядка
Відмінюється прізвище в рядку
21. Через дефіс треба писати всі слова в рядку
20. Разом треба писати всі складні іменники в рядку
19. Прочитайте текст.
У молочно(1)білому світлі пів(2)місяця виблискує різно(3)барв’ям річка, по(4)тихеньку несучи свої хвильки до темних крає(5)видів.
Дефіс треба ставити на місці цифри
22. Частка не пишеться окремо у варіанті
23. Частка не пишеться разом у варіанті
24. Окремо треба писати кожен прислівник рядка
18. Помилку в написанні слова іншомовного походження допущено в рядку
17. Помилку в написанні слова іншомовного походження допущено в рядку
16. Прочитайте фрагмент тексту.
Було всього – і звад, і згод,
І перша слава (1) Ж/жовтих (2) В/вод,
І (3)К/корсуня звитяжний клич,
І (4)Б/берестечка чорна ніч,
І сонце Золотих (5)В/воріт –
Всього було за плином літ.
Малу літеру треба писати після цифри
15. Чергування голосних відбувається в усіх наведених рядках, ОКРІМ
14. Чергування приголосних НЕ відбудеться в прикметнику, утвореному за допомогою суфікса –ськ- від слова
13. Суфікс –ев- має прикметник, утворений від слова
12. Префікс пре- треба писати в усіх словах рядка
11. Літеру и на місці пропуску треба ставити в усіх словах рядка
10. Префікс з- треба писати в усіх словах рядка
9. Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка
8. Подовження приголосних відбувається у формі Ор.в. однини всіх іменників рядка
7. Апостроф на місці крапок треба ставити в усіх словах рядка, ОКРІМ
6. М'який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
5. Літеру й треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
4. Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
3. Літеру и на місці пропуску в усіх словах рядка
2. Потрібно поставити у на місці всіх пропусків у рядку
1. Спрощення в групах приголосних на місці пропуску позначається на письмі в усіх словах рядка
Укажіть рядок, у якому всі слова записано правильно
Укажіть рядок , у якому є орфографічна помилка
Укажіть рядок, у якому всі слова потрібно писати з апострофом, ОКРІМ
Укажіть рядки, у яких є орфографічна помилка
Укажіть рядки, у яких усі слова записано правильно
Знайдіть прислівник, який потрібно писати окремо:
Знайдіть речення, у якому виділений прислівник пишеться окремо
Через дефіс треба писати кожне складне слово рядка
Знайдіть слово, у якому буква подвоюється.
Знайдіть слово, у якому пишеться м’який знак:
Знайдіть слово, у якому потрібно писати букву «и»:
Правильно поділено для переносу всі слова рядка
Помилку в поділі слова для переносу допущено в рядку
Частку не треба писати окремо з наступним словом у рядку
Частку не треба писати окремо з наступним словом у реченні
Частку не треба писати разом з наступним словом у реченні
Літеру і на місці пропуску треба писати в усіх словах іншомовного походження
рядка:
Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома