Для ГРС-21 Директорська перевірочна контрольна робота з дисципліни Організація обслуговування в ЗРГ

Додано: 22 лютого 2021
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 405 разів
20 запитань
Запитання 1

Як називається форма обслуговування - приготу­вання салатів, м 'ясних страв на очах у відвідувачів рестора­ну?

варіанти відповідей

Шоу-столик.

Шоу-брейк.

Шоу-кітчен.

Шоу-ленч.

Запитання 2

Укажіть правильний варіант телефонного замов­лення столика у ресторані.

варіанти відповідей

Прізвище клієнта, що зробив замовлення; дата і точний час замовлення; кількість осіб (з'ясувати, чи будуть діти); з'ясувати, хто рекомендував заклад.

Кількість гостей; чи палитимуть гості за столом; які смаки у гостей; чи люблять гості десерти.


Прізвище клієнта, що зробив замовлення; кількість гос¬тей; вік гостей; чи палитимуть гості за столом.

Кількість осіб; адреса і місце проживання; смаки гостей; стан здоров'я гостей.

Запитання 3

Укажіть наочність, що необхідна для оформлення замовлення в ресторані.

варіанти відповідей

Збірник рецептур приготування страв і кулінарних виробів; прейскурант напоїв; Книга скарг і пропозицій. 

Книга для запису резервованих місць; список (календар) проведення заходів; карти страв і вин; картки резервування.

Книга для запису резервованих місць; Книга скарг і пропозицій; якісний склад відвідувачів; блокнот

Карта страв і вин; табличка про резервування; технологічні інструкції; технічні умови.

Запитання 4

За якою схемою офіціанту слід обслуговувати відвідувачів?

варіанти відповідей

Офіціант спочатку добирає необхідний посуд для закусок, гарячих страв і десертів у сервізній —> подає посуд на роз- давальню кухні —> передає замовлення бармену (буфетнику) на змішані напої і вино-горілчані вироби —» вибиває чеки для отримання продукції на кухні та у бармена —> обслуговує відвідувачів —> розраховує відвідувачів —> прибирає використаний посуд, прибори, столову білизну.

Офіціант спочатку одержує мінеральну і фруктову воду, потім другі гарячі страви —> подає спиртні напої —» подає холодні та гарячі закуски —» розраховує відвідувачів —> прибирає використаний посуд, прибори, столову білизну. 

Офіціант спочатку подає спиртні напої —► вина, мінеральну і фруктову воду —» закуски і холодні страви —» другі гарячі страви —» десерти —> прибирає використаний посуд —» розраховує відвідувачів.

Офіціант спочатку бере замовлення —* добирає посуд у сервізній —> подає перші страви —* подає вино-горілчані вироби —> подає закуски і холодні страви —> другі гарячі страви —> десерт —» гарячі напої —> розраховує відвідувачів —> прибирає використаний посуд.

Запитання 5

Хто зустрічає гостя при вході до ресторану?

варіанти відповідей

Гардеробник

Офіціант

Метрдотель

Швейцар

Запитання 6

Хто зустрічає гостя при вході в торговельний зал? 

варіанти відповідей

Гардеробник

Бармен

Метрдотель

Швейцар

Запитання 7

На бенкеті за столом жінка повинна сідати ....

варіанти відповідей

ліворуч від чоловіка;

праворуч від чоловіка;

навпроти чоловіка;

на правому куті від чоловіка.

Запитання 8

Якщо гостей обслуговує офіціантка, то її послуги при їх розсадженні допускаються лише щодо ....

варіанти відповідей

відвідувачів літнього віку;

відвідувачів до 42 років;

відвідувачів до 35 років;

відвідувачів до 30 років

Запитання 9

Для надання кваліфікованої допомоги у виборі страв офіціант повинен знати:....

варіанти відповідей

час, необхідний для приготування страв; наявність страв на кухні; асортимент гарнірів і соусів; кулінарну характеристику страв;

калькуляцію страв, вихід страв, мікробіологічні та фі- зикохімічні показники якості страв; 

наявність у гарячому цеху вже приготовлених страв, що дозволить прискорити обслуговування відвідувачів;^мікробіологічні та органолептичні показники якості страв;

період часу, необхідний для приготування тієї чи іншої страви; органолептичні та фізико-хімічні показники якості страв; вихід та ціну страв.

Запитання 10

При замовленні спиртних напоїв уточнюють ....

варіанти відповідей

найменування напоїв, спосіб подавання, температуру подавання, міцність; 

найменування, місце виготовлення спиртних напоїв, підбирають напій до страв, враховують вік гостей ресторану; 

колір і смак спритних напоїв, вихід; 

прозорість і аромат, міцність напоїв, індивідуальні смаки гостей.

Запитання 11

При виконанні замовлення рекомендується така черговість обслуговування відвідувачів за столом:....

варіанти відповідей

літніх чоловіків обслуговувати раніше; молодих обслуговувати раніше, ніж літніх; спочатку обслуговувати почесних гостей; запрошених гостей обслуговувати після основного гостя;

старших чоловіків обслуговувати раніше, ніж жінок; спочатку обслуговувати молодших гостей, потім старших; почесних гостей обслуговувати після запрошених;

жінок обслуговувати раніше чоловіків; старших гостей раніше за молодих (виняток становлять маленькі діти, яких обслуговують у першу чергу); спочатку обслуговувати почесних гостей; запрошених осіб обслуговувати після основного гостя; 

жінок обслуговувати раніше чоловіків; молодих обслуговувати раніше старших; почесних гостей слід обслуговувати після запрошених.

Запитання 12

Укажіть правильний варіант вітання гостей.

варіанти відповідей

Підходити до гостя слід упевнено і цілеспрямовано. Підходячи до відвідувача, подивіться на нього і посміхніться. Першим привітайте гостя.

За можливості слід почекати, доки гість підійде до вас першим. Дайте гостю меню, щоб він зробив замовлення. 

Метрдотеля гостю слід зачекати біля дверей. Підходячи до відвідувача, посміхніться йому. Запропонуйте гостю столик, дайте меню і прийміть замовлення.

Зайшовши в торговельний зал, виберіть собі столик, попросіть у офіціанта меню і зробіть замовлення.

Запитання 13

На якій відстані слід триматися від відвідувача, щоб велась конструктивна розмова? 

варіанти відповідей

0,2 м.

0,4 м.

0,6 м.

0,8 м.

Запитання 14

Укажіть правильний варіант поведінки персоналу після зробленого замовлення.

варіанти відповідей

Зробіть зауваження відвідувачам щодо якості зробленого замовлення, виконуйте пропозиції щодо подавання страв і напоїв.

Висловіть своє задоволення щодо зробленого замовлення, голосно його повторіть. Поставте пряме питання, яке обов'язково починалося б із слів "як", "що", "який", з тим щоб відвідувач не міг відповісти просто "ні". Ведіть переговори при замовленні страв так, як за звичайної розмови, і ненав'язливо пропонуйте аперитиви перед їжею, холодні закуски, супи, сири, десерт, каву, чай і спиртні напої. 

Пам'ятайте - той, хто питає, той і грає вирішальну роль у переговорах. Ставте гостям непрямі запитання та підводьте до такого рішення, що не пропонує йому можливості вибору. Залишайте гостю мало часу для ухвалення рішення.

Висловлюйтесь просто і ясно, особливу увагу приділяйте ввічливим формулюванням. Ведіть переговори у певному стилі, незважаючи на негативне ставлення до вас гостей та не дуже теплу атмосферу. Відвідувач повинен виконувати правила внутрішнього розпорядку закладу.

Запитання 15

Які фактори визначають потенційну готовність до якісного обслуговування?

варіанти відповідей

Виконання обслуговуючим персоналом побажань гостей, що їм самі ж запропонували. Надання гостям сумнівних рекомендацій та порад.

Бурхливе реагування на необгрунтовані претензії відвідувачів; ведення діалогу зі знервованими гостями; відмовляйте гостю у послугах, які важко виконати.

Виконання працівниками ресторану індивідуальних побажань гостей; акуратність при виконанні будь-якого виду робіт при обслуговуванні; постійний контроль і самоконтроль за якістю роботи; точний розподіл часу; професійна і соціальна компетентність.

Професійна компетентність; творча самостійна робота з відвідувачами; горда та зухвала поведінка обслуговуючого персоналу.

Запитання 16

Коли виконується офіціантом досервування столу?

варіанти відповідей

Після виконання основного мінімального сервування.

Після приймання замовлення.

Після узгодження замовлення повністю з відвідувачами. 

Після претензій відвідувачів щодо якості обслуговування. 

Запитання 17

Як подається рахунок відвідувачу?

варіанти відповідей

На таці із серветкою, або на невеликому підносі в спеціальній папці.

Кладеться на стіл на скатертину.

Подається у баранчику.

Подається у кокільниці.

Запитання 18

Хто контролює правильність заповнення рахунків і реєстрів? 

варіанти відповідей

Офіціант

Бармен

Касир

Метрдотель

Запитання 19

Укажіть норму площі на одну людину при прове­денні бенкету за столом.


варіанти відповідей

 0,5-1,0 м2.           

            .  


1,5-2,0 м2.

 2.0-2,5 м2

2,5-3,5 м2.

Запитання 20

На якому бенкеті усі страви та напої подають гос­тям офіціанти в обнос?

варіанти відповідей

   На бенкеті з частковим обслуговуванням офіціантами.

              

                

               

 


 На бенкеті з повним обслуговуванням офіціантами.

На комбінованому бенкеті.

 На бенкеті-буфеті.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест