Організація соціального дослідження ІІ ч.

Додано: 30 березня 2022
Предмет:
Тест виконано: 19 разів
15 запитань
Запитання 1

Вибірка — це

варіанти відповідей

сукупність елементів об'єкта соціального дослідження, що підлягає безпосередньому вивченню, сукупність способів, прийомів, процедур відбору елементів об'єкта, одиниць спостереження й вивчення при масових соціальних дослідженнях.

сукупність елементів соціального дослідження, що підлягає безпосередньому вивченню, сукупність способів, прийомів, процедур відбору елементів об'єкта, одиниць спостереження й вивчення при масових соціальних дослідженнях

сукупність елементів об'єкта соціологічного дослідження, що підлягає безпосередньому вивченню, сукупність способів, прийомів, процедур відбору елементів об'єкта, одиниць спостереження й вивчення при масових соціальних дослідженнях

Запитання 2

Вибіркова сукупність —це

варіанти відповідей

 сукупність одиниць спостереження, відібраних із генеральної сукупності за певними правилами, які забезпечують

 презентативність вибірки.

 сукупність спостереження, відібраних із генеральної сукупності за певними правилами, які забезпечують

 репрезентативність вибірки.

 сукупність одиниць спостереження, відібраних із генеральної сукупності за певними правилами, які забезпечують

 репрезентативність вибірки.

Запитання 3

Програма соціального дослідження – це

варіанти відповідей

один з найважливіших документів, у якому містяться методичні та процедурні основи дослідження соціального об’єкта.


один з найважливіших документів, у якому містяться методологічні, методичні та процедурні основи дослідження соціального об’єкта.

один з важливіших документів, у якому містяться методологічні, методичні та процедурні основи дослідження соціального об’єкта.

Запитання 4

Програма соціального дослідження містить такі розділи:


варіанти відповідей

Постановка проблеми,

Мета і завдання дослідження,

Об’єкт і предмет дослідження,

Інтерпретація основних понять,

Попередній системний аналіз об’єкта дослідження,

Гіпотези,

Методи дослідження,

План дослідження.


Постановка проблеми,

Мета і завдання дослідження,

Об’єкт і предмет дослідження,

Інтерпретація основних понять,

Попередній системний аналіз об’єкта дослідження,

Методи дослідження,

План дослідження.


Постановка проблеми,

Мета і завдання дослідження,

Об’єкт і предмет дослідження,

Інтерпретація основних понять,

Попередній системний аналіз об’єкта дослідження,

Гіпотези та пропозиції

Методи дослідження,

План дослідження.


Запитання 5

Гіпотеза – це

варіанти відповідей

вірогіднісне припущення про причини явища, взаємозв’язки між досліджуваними соціальними явищами, структуру досліджуваної проблеми, можливі підходи до вирішення соціальних проблем.


вірогіднісне припущення про причини явища, взаємозв’язки між досліджуваними явищами, структуру досліджуваної проблеми, можливі підходи до вирішення соціальних проблем.


вірогіднісне припущення про причини явища, взаємозв’язки між досліджуваними соціологічними явищами, структуру досліджуваної проблеми, можливі підходи до вирішення соціальних проблем.


Запитання 6

Описові гіпотези – це

варіанти відповідей

припущення про власністьі об’єктів, про характер зв’язку між окремими елементами об’єкта.

припущення про властивості об’єктів, про характер зв’язку між окремими елементами об’єкта.

припущення про властивості об’єктів, про характеристику зв’язку між окремими елементами об’єкта.

Запитання 7

Вибірка квотна —це

варіанти відповідей

мікромодель суб'єкта соціологічного досліджен­ня, сформована на основі статистичних відомостей (параметрів квот) переважно про соціально-демографічні характеристики елементів генеральної сукупності.

мікромодель об'єкта соціологічного досліджен­ня, сформована на основі статистичних відомостей (параметрів квот) переважно про соціально-демографічні характеристики елементів генеральної сукупності.

мікромодель об'єкта соціального досліджен­ня, сформована на основі статистичних відомостей (параметрів квот) переважно про соціально-демографічні характеристики елементів генеральної сукупності.

Запитання 8

Вибірка багатоступінчаста — це

варіанти відповідей

вид вибірки, побудований із засто­суванням процедури поетапного відбору об'єктів, до того ж сукупність об'єктів, відібраних на попередньому етапі (сходинці) стає вихідною для відбору на наступному. 

вид вибору, побудований із засто­суванням процедури поетапного відбору об'єктів, до того ж сукупність об'єктів, відібраних на попередньому етапі (сходинці) стає вихідною для відбору на наступному. 

вид вибірки, побудований із засто­суванням процедури повноепічного відбору об'єктів, до того ж сукупність об'єктів, відібраних на попередньому етапі (сходинці) стає вихідною для відбору на наступному. 

Запитання 9

Систематичний відбір - це

варіанти відповідей

відбір із списку з певним "кроком"

 відбір із списку з певним "статусом" 

відбір із списку з певним "поглядом"

Запитання 10

Метод стихійної вибірки - це

варіанти відповідей

звичайне поштове опиту­вання телеглядачів, читачів газет, журналів. 

звичайне пошагове опиту­вання телеглядачів, читачів газет, журналів. 

звичайне листове опиту­вання телеглядачів, читачів газет, журналів. 

Запитання 11

Скільки існує основних типів вибірок:

варіанти відповідей

2

4

6

Запитання 12

Які два основні типи вибірок існує:


варіанти відповідей

репрезентативні та нерепрезентативні


репродуктивні та нерепрезентативні


презентативні та непрезентативні


Запитання 13

Сукупність, для якої мають справджуватися результати дослідження-це

варіанти відповідей

генеральна сукупність

позитивна сукупність

стихійна сукупність

Запитання 14

Частина генеральної сукупності, об'єкти якої виступають як основні об'єкти спостереження-це

варіанти відповідей

вибіркова сукупність

часткова сукупність

загальна сукупність

Запитання 15

Сукупність соціальних чинників, що впливають на почуття, уявлення і поведінку індивіда чи групи в системі взаємодії в певний період часу-це


варіанти відповідей

соціальна ситуація

соціальна проблема

соціальна гіпотеза

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест