Хто з персоналу готелю здійснює оформлення рахунків за проживання у готелі?
Для оформлення розрахунків використовують наступні документи суворої звітності:
Файл з інформацією про гостя необхідний для:
Серед методів розрахунку в готелі використовуються:
Основний обліковий документ експлуатації номерного фонду називається:
При завчасному виїзді гостя йому повертаються
гроші на підставі:
Приймання кредитних карток можливе у готелях категорій:
Отримані в оплату за проживання та послуги гроші
касир передає:
Процес виписування і розрахунку покликаний нести основні функції:
Пластикові картки, за допомогою яких платежі здійснюються списанням засобів безпосередньо з поточного рахунку власника картки, а не за рахунок наданого кредиту, називаються:
Картка, яка використовується в готелі і містить наступну інформацію про клієнта: прізвище, ім'я, мова, код VIP, адреса, країна мешкання, телефон, факс, дата народження, улюблений номер, називається:
Методи оплати рахунку в готелі:
Розрахунок оплати за бронювання номерів (місць) і проживання за безготівковим розрахунком здійснюється заповненням бланка:
Агент служби прийому і розміщення після виписування гостя переводить номер в статус:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома