Організація закупівель на ярмарках, виставках, аукціонах

Додано: 31 березня 2020
Предмет:
Тест виконано: 97 разів
10 запитань
Запитання 1

Укладання угод на купівлю-продаж товарів чи послуг є метою проведення:

варіанти відповідей

ярмарків

виставок

аукціонів

бірж

Запитання 2

Виставки - це

варіанти відповідей

регулярно організовані комерційні заходи з обмеженим часом проведення для продажу/купівлі товарів чи послуг на основі виставлених зразків, а також демонтсрації нових досягнень і технічних удосконалень

ринкові заходиз обмеженим часом проведення, де виставляються експонати, адресовані переважно звичайним відвідувачам (не спеціалістам) з метою пропаганди товарної продукції чи послуг і сприяння їх збуту

спеціально організовані і періодично діючі у визначених місцях ринки, на яких шляхом публічних торгів в раніше вказаний час і у спеціально призначеному місці відбувається продаж попередньо оглянутих покупцем товарів

Запитання 3

В межах країни демонструють споживачам продукцію і послуги, виробників декількох регіонів, ярмарки (виставки):

варіанти відповідей

міжнародні

міжрегіональні

місцеві

Запитання 4

На універсальних ярмарках (виставках) представлені:

варіанти відповідей

окремі групи товарів і послуг

комплекси товарів як споживчого так і промислового призначення

асортимент з детально продуманою класифікацією багатьох товарів галузей великої і дрібної промисловості

Запитання 5

Загальне кервництво роботою ярмарку здійснює:

варіанти відповідей

персонал ярмарку

дирекція ярмарку

організатор ярмарку

Запитання 6

Визначіть форму організації торгівлі, при якій продаж товарів здійснюється за процедурою публічних торгів, а товари, що продаються, стають власністю особи, що запропонувала за неї найвищу ціну:

варіанти відповідей

біржові торги

аукціони

оптовий продаж

ярмарок

Запитання 7

Визначіть стадії проведення аукціону:

варіанти відповідей

підготовка аукціону, огляд товарів, аукціонний торг, оформлення аукціонної угоди

підготовка аукціону, аукціонний торг, оформлення аукціонної угоди, претензійна робота

підготовка аукціону, огляд товарів, оформлення аукціонної угоди, доставка товарів

Запитання 8

Прямі господарські зв'язки виникають між:

варіанти відповідей

оптовими підприємствами і роздрібними торговцями

виробниками й оптовими підприємствами

роздрібними підприємствами і виробником

Запитання 9

Зали товарних зразків виконують слідуючі функції:

варіанти відповідей

визначають та прогнозують попит

ознайомлюють покупців зі зразками товарів

комплектують товар та доставляють їх в роздрібну торговельну мережу

названі вище функції

Запитання 10

Вкажіть форми оптової торгівлі

варіанти відповідей

прямі зв'язки, торгівля через посередницькі організації, підприємства, комерційні контакти суб'єктів ринку

бартерні угоди, аукціонні торги, товарні біржі, оптові ярмарки

через брокерів, дилерів, агентів

прямі зв'язки, через брокерів, агентів, торні біржі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест