Організм та середовище існування

Додано: 3 травня 2020
Предмет: Біологія, 7 клас
Тест виконано: 297 разів
36 запитань
Запитання 1


Скупність особин одного виду, яка тривалий час мешкає певною мірою відокремлено від інших подібних угрупувань це

варіанти відповідей

вид

прайд

популяція

стадо

зграя

Запитання 2

Територія або простір, у якому живе вид називають

варіанти відповідей

 Ліс

  Біосфера

  Місце існування

Екологічна ніша

Запитання 3

Сукупність взаємопов'язаних популяцій організмів, які взаємодіють між собою та з умовами середовища життя

варіанти відповідей

 Біосфера

Місце існування

Екосистема

Ареал

Запитання 4

Сукупність усіх екосистем нашої планети має назву

варіанти відповідей

 Біосфера

Степ

Ліс

Біоценоз

Запитання 5

Наука, що вивчає взаємозв'язки організмів та їхніх угруповань між собою й умовами середовища життя

варіанти відповідей

  Етологія

 Екологія

 Ботаніка

Зоологія

Запитання 6

Популяція - це...

варіанти відповідей

група самок, самців, малят;

  надвидовий рівень організації живої природи;

 особини близьких видів;

група особин одного виду, що існує на території з однаковими умовами, в якій відбувається вільне схрещування.

Запитання 7

Між особинами однієї популяції можуть існувати взаємозв*язки:

варіанти відповідей

 Паразитизм;

  Конкуренція;

Ніяких зв*язків не існує.

 Хижацтво;

Запитання 8

Сукупність умов, у яких мешкають організми різних видів і з якими вони безпосередньо взаємодіють називають

варіанти відповідей

Біосфера

Середовище життя

Популяція

Клімат

Запитання 9

До абіотичних чинників належить:

варіанти відповідей

Рельєф

Людина

Малина

Тундра

Запитання 10

До біотичних чинників належить

варіанти відповідей

Температура

Освітленість

Людина

Тигр

Запитання 11

До теплолюбних тварин не належить

варіанти відповідей

Білий ведмідь

Бегемоти

Жаба

Півень

Запитання 12

Властивостями популяції є:

варіанти відповідей

Щільність

Народжуваність

 Вікова структура

  Смертність

Запитання 13

 Екологія вивчає:

варіанти відповідей

Тварин

Взаємозв'язки організмів між собою

 

 Взаємозв'язки організмів між собою та із середовищем існування

Окремі угруповання

Запитання 14

Рельєф, клімат, грунт, повітря є факторами середовища:

варіанти відповідей

Абіотичними

  Біотичними 

  Екологічними

Антропічними

Запитання 15

Для особин однієї популяції характерне:

варіанти відповідей

Вільне схрещення

Різні умови життя

Подібність за усіма ознаками і властивостями

 Подібні умови життя

Запитання 16

До антропогенних факторів належать

варіанти відповідей

Знищення лісів

Наявність заповідних територій

Забруднення води

Відсутність предметів, зроблених людиною

Запитання 17

Продуценти - це:

варіанти відповідей

Тварини

Гриби

Бактерії

Рослини

Запитання 18

 Консументи першого порядку - це:

варіанти відповідей

Хижаки

Ціанобактерії

Рослиноїдні тварини

Рослини

Запитання 19

Редуценти - це:

варіанти відповідей

Гриби

Рослини

Рослиноїдні тварини

Хижаки

Запитання 20

Виберіть приклад хижацтва

варіанти відповідей

Вовк і лисиця

Гусінь і синиця

 Собака і кіт

Синиця і горобець

Запитання 21

Рак-самітник з актинією на черепашці - це приклад

варіанти відповідей

Паразитизму

Конкуренції

Коменсалізму

Мутуалізму

Запитання 22

Між якими тваринами виникають зв′язки, що мають назву конкуренція

варіанти відповідей

Коза і овечка

 Рудий тарган і чорний тарган

Корова і собака

Щука і карась

Запитання 23

Виберіть приклади паразитизму

варіанти відповідей

 Короп і личинка беззубки

 Собака і аскарида

Тля і сонечко

Голуб і коршун

Запитання 24

Удень, коли альбатрос залишає гніздо, його займає гетерія - це приклад

варіанти відповідей

Коменсалізму

 Хижацтва

Паразитизму

Конкуренції

Запитання 25

Яка послідовність правильно відображає передавання енергії в ланцюгу живлення?

варіанти відповідей

пшениця → довгоносик → жайворонок → орел

довгоносик → пшениця → жайворонок → орел

орел → жайворонок → довгоносик → пшениця

жайворонок → довгоносик → пшениця → орел

Запитання 26

Який організм займає перший трофічний рівень у ланцюгах живлення?

варіанти відповідей
Запитання 27

Укажіть правильну відповідність між організмами, позначеними на рисунку цифрами, і трофічними рівнями, які вони займають у ланцюгу живлення.

варіанти відповідей

1 — продуцент, 2 — консумент II порядку

3 — консумент І порядку, 4 — консумент II порядку

2 — консумент І порядку, 3 — консумент II порядку

1 — консумент І порядку, 4 — редуцент

Запитання 28

Консументами І порядку є групи організмів:

варіанти відповідей

їжак, глухар, олень, ласка

мураха, бабка, бджола, павук

синиця, лось, кабан, зозуля

заєць, бджола, козуля, товстолоб

Запитання 29

Список видів тварин, які вимерли на нашій планеті ...

варіанти відповідей

Білий

Червоний

Зелений

Чорний

Запитання 30

Природоохоронні, науково-до­слідні установи загальнодержавного значення, які створюються з метою  збереження в природному стані типових або унікальних для даної ланд­шафтної зони природних комплексів з усією сукупністю їх компонентів. 

варіанти відповідей

Природні заповідники України

Національні природні парки

Заказники

Зоопарки

Запитання 31

Антропогенним чинником є

варіанти відповідей

сонячне випромінювання

конкуренція

полювання

клімат

Запитання 32

Екологічні чинники - це

варіанти відповідей

Чинники живої природи (біотичні)

Чинники неживої природи (абіотичні)

Антропічні чинники (діяльність людини)

Біотичні, абіотичні та антропічні

Запитання 33

Чинники неживої природи - це

варіанти відповідей

світло, тепло, вода

світло, тепло, симбіоз

вода, тепло, антибіоз

Запитання 34

Тип взаємозв'язків, при яких спостерігається співіснування різних видів - це

варіанти відповідей

симбіоз

антибіоз

хижацтво

виїдання

Запитання 35

Тип взаємозв'язків, при якому одна із взаємодіючих популяцій різних видів відчуває негативний вплив іншої - це

варіанти відповідей

симбіоз

антибіоз

Запитання 36

Основними біотичними зв'язками, що пригнічують або припиняють існування організмів інших видів є:

варіанти відповідей

хижацтво

конкуренція

виїдання

хижацтво, конкуренція і виїдання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест